تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 2:01
194 بازدید
کد خبر : 208244

بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز ثبت شد

بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز ثبت شد

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی فعالیت‌های صورت گرفته و اقدامات سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را در نوروز تشریح کرد. وی این فعالیت‌ها را در سه بخش شامل پاسخگویی و راهنمایی مسافران، زائران و گردشگران، ثبت گزارش ناظرین شورا در بستر سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و افکار سنجی برشمرد.

بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز ثبت شد

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی فعالیت‌های صورت گرفته و اقدامات سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را در نوروز تشریح کرد.

وی این فعالیت‌ها را در سه بخش شامل پاسخگویی و راهنمایی مسافران، زائران و گردشگران، ثبت گزارش ناظرین شورا در بستر سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و افکار سنجی برشمرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با اشاره به پاسخگویی و راهنمایی مسافران، زائران و گردشگران اظهار کرد: در این راستا با هر تماس زائرین و مسافران با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ لینک و موقعیت مکانی محل اسکان زائرین و اماکن تاریخی و گردشگری به همراه نقشه هوشمند شیراز بر روی گوشی همراه زائرین و مسافران از طریق پیامک ارسال شده است.

به گفته جاویدی؛ کل تماس‌های دریافتی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در نوروز ۱۱هزار و ۵۰۰ تماس بوده است که از این تعداد پنج هزار و ۲۴۵ تماس شامل کل راهنمایی‌های شهروند و مسافر و مابقی درخواست‌های خدمات شهری بوده است.

ثبت گزارش ناظرین شورا در بستر سامانه ۱۳۷ دیگر موردی بود که این مدیر شهرداری شیراز به آن پرداخت و گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری توسط شورای اسلامی شهر برای نخستین بار در بستر سامانه ارتباطات مردمی انجام شد.

وی اضافه کرد: ناظرین در قالب همیاران ۱۳۷ پس از آموزش در این مرکز با کارتابل اختصاصی به شناسایی پرداخته و مشکلات و نواقص موجود در سطح شهر زیرنظر ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر شورای اسلامی شهر شیراز را انجام دادند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷ گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

جاویدی در بخش پایانی سخنان خود به مقوله افکار سنجی در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ پرداخته و بیان کرد: در نوروز ۱۴۰۲ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با همکاری جهاد دانشگاهی استان فارس اقدام به انجام طرح سنجش رضایت مسافران نوروزی و واکاوی دیدگاه همشهریان نسبت به خدمات شهرداری کرد.

وی با بیان اینکه پرسشگران با حضور در اقامتگاه‌های نوروزی و مراکز گردشگری، نظرات و پیشنهاد‌های مسافران و شهروندان را ثبت کردند، گفت: با این هدف می‌توان از نتایج و بازخورد آن در بهبود عملکرد شهرداری در سال‌های آینده استفاده کرد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها