محصولات ایرانی نیازمند بازاریابی است / تاثیر بالای نمایشگاه لبنان بر مراودات تجاری دو کشور
به گزارش ایلنا از مشهد، مصطفی بیرم در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بینالمللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این نمایشگاه و معرفی پتانسیلهای کشورمان اظهار کرد: این نمایشگاه دلیلی بر پیشرفت زنده بودن ایران و غلبه بر تحریمهای ظالمانه است. وی افزود: قطعا برگزاری این نوع نمایشگاهها بر روابط دو کشور ایران و لبنان
به گزارش ایلنا از مشهد، مصطفی بیرم در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بینالمللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این نمایشگاه و معرفی پتانسیلهای کشورمان اظهار کرد: این نمایشگاه دلیلی بر پیشرفت زنده بودن ایران و غلبه بر تحریمهای ظالمانه است.
وی افزود: قطعا برگزاری این نوع نمایشگاهها بر روابط دو کشور ایران و لبنان تاثیر خواهد گذاشت. لبنان منطقه بسیار استراتژیک بوده و کشوری است در حوزه ترانزیت بینالمللی فعال است و میتواند خدمات بزرگی ارائه کند.
وزیر کار لبنان با اشاره به اینکه فرصت را غنمیت شمرده و از مسئولان و برگزار کنندگان نمایشگاههای بزرگ میخواهم که شبیه این نوع نمایشگاه را در لبنان برگزار کنند، تصریح کرد: به نظر بنده وقتی فعالان اقتصادی لبنان ببیند که چنین نمایشگاهی با چنین کیفیتی برگزار میشود، قطعا در این صنعت ورود کرده که تاثیر زیادی بر صنعت لبنان خواهد گذاشت.
بیرم افزود: ایران محصولات بسیار زیبا و با کیفیتی دارد که نیازمند بازاریابی است. افزایش روابط موجب بازاریابی بیشتر و معرفی محصولات خواهند شد. خیلیها توانمندی های ایران را واقعی نمیدانند ولی وقتی چنین تواناییها و پتانسیلهایی را در ایران با برگزاری این نوع نمایشگاهها مشاهده میکنند نظرشان درباره ایران تغییر کرده و در ایران سرمایه گذاری میکنند.
وی درباره برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و تاثیر آن بر افزایش مراودات تجاری دو کشور تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه بر روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور تاثیر گذار است اما نیاز به شناسایی ظرفیتهای دو طرف دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰