تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 18:09
223 بازدید
کد خبر : 182789

آموزش ۱۰۵۲ سرباز در پادگان های سیستان و بلوچستان

آموزش ۱۰۵۲ سرباز در پادگان های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آموزش ۱۰۵۲ سرباز در قالب طرح سرباز مهارت در آذر ماه سال جاری خبر داد. عباس صفدری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد ۱۰۵۲ سرباز نیروهای مسلح استان شامل سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی دوره های مهارت های عمومی

آموزش 1052 سرباز در پادگان های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آموزش ۱۰۵۲ سرباز در قالب طرح سرباز مهارت در آذر ماه سال جاری خبر داد.

عباس صفدری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد ۱۰۵۲ سرباز نیروهای مسلح استان شامل سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی دوره های مهارت های عمومی کارآفرینی، اشتغال و مهارت های زندگی را به همت جهاد دانشگاهی واحد استان در آذر ماه فرا گرفتند.

وی افزود: این طرح از اردیبهشت ماه سال جاری از سوی جهاد دانشگاهی در حال انجام است و  به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، دوره‌های آموزشی طرح به صورت مکاتبه‌ای-حضوری برگزار می‌شوند.

صفدری گفت: از ابتدای شروع این طرح در سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۳۷۰۳ سرباز از دوره های طرح سرباز مهارت استان سیستان و بلوچستان توسط جهاد دانشگاهی بهره مند گشته اند.

وی بیان کرد: این طرح تا پایان سال جاری با همکاری نیروهای مسلح استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در حال اجرا می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها