تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:15
60 بازدید
کد خبر : 187873

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در ۵۷ نقطه استان مازندران

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در ۵۷ نقطه استان مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۵۷ نقطه استان از ممنوعیت ورود به استان و مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای ۲۲ بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد. مرتضی میرزایی اظهارکرد: برابر اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وزارت کشور با توجه به روند

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در ۵۷ نقطه استان مازندران

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۵۷ نقطه استان از ممنوعیت ورود به استان و مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای ۲۲ بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد.

مرتضی میرزایی اظهارکرد: برابر اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وزارت کشور با توجه به روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در استان مازندران و وضعیت نارنجی در اغلب شهرستان های استان از آنجا که شکل راهپیمایی مردمی در روز ۲۲ بهمن سال جاری تغییر یافته است، برخی شهروندان به جهت تعطیلات روز ۲۲ بهمن ماه و آخر هفته درصدد عزیمت به استان مازندران هستند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: با استقرار تیم‌ های کنترلی، اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت کرونایی در ۵۷ نقطه از محورهای مواصلاتی و ورودی شهرستان های استان اجرایی و نسبت به رصد و کنترل ترددها اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ورود تمامی وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیربومی سایر استان ‌ها به مازندران را ممنوع اعلام کرد و افزود : متخلفان در طرح محدودیت های کرونایی با ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

سردار میرزایی اضافه کرد: تردد و جابجایی وسایل نقلیه پلاک بومی استان با توجه به شرایط وضعیت نارنجی و زرد شهر به شهر اعمال می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تمامی مجوز های صادره برای تردد وسایل نقلیه شخصی از فرمانداری ها و سایر ارگان های دولتی و نظامی را باطل و فاقد اعتبار اعلام کرد و افزود: صدور مجوز تردد برای اشخاصی صادر می شود که دارای احضاریه قضائی از سایر شهرستان‌ ها، حکم ماموریت‌ اداری از سازمان‌ های دولتی و نظامی و همچنین دارای مدارک پزشکی و درمانی با هدف مراجعه به پزشک هستند.

میرزایی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه شخصی و وانت بارها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد روز بعد ممنوع بوده و متخلفان با ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

وی مرجع صدور مجوز تردد شبانه برای مشاغل‌ های ضروری را پلیس راهور استان و شهرستان ‌های تابعه اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها