تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:17
150 بازدید
کد خبر : 187494

ارائه رایگان خدمات درمانی و بهداشتی در حاشیه شرق اهواز

ارائه رایگان خدمات درمانی و بهداشتی در حاشیه شرق اهواز

عکس از آرشیو ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارائه رایگان خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای شرق اهواز خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در حاشیه آغاز اجرای طرح محرومیت‌زدایی در منطقه منبع آب‌ که امروز (۲۲ بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و سومین

ارائه رایگان خدمات درمانی و بهداشتی در حاشیه شرق اهواز
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارائه رایگان خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای شرق اهواز خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در حاشیه آغاز اجرای طرح محرومیت‌زدایی در منطقه منبع آب‌ که امروز (۲۲ بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بسیج جامعه پزشکی، سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و همه دلسوزان این انقلاب، طرح محرومیت‌زدایی حوزه سلامت با محوریت پزشکی، دندانپزشکی و توانبخشی را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همکاران ما در مرکز بهداشت شرق اهواز، پایش‌های اولیه را انجام دادند و در منطقه منبع آب، کوی آل‌صافی و مناطق همجوار، الگویی برای همکاری بین بخشی حوزه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و موسسه تامین درمان بسیجیان طراحی کردند و در منطقه مستقر شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در این طرح، خدمات درمانی و بهداشتی به مدت یک ماه از امروز تا  ۲۲ اسفندماه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ابول‌نژادیان گفت: ویزیت اولیه انجام شده است و دستیاران تخصصی، اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دندانپزشکان در منطقه مستقر هستند. مرکز بهداشت خوزستان نیز یونیت‌های سیار دندانپزشکی شامل سه دستگاه ایسوزو و یک اتوبوس آمبولانس دندانپزشکی در منطقه مستقر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همه اقدامات لازم در حوزه دندانپزشکی را به مردم این منطقه ارائه خواهیم داد و اقدامات تکمیلی با نامه این همکاران به صورت رایگان در دانشکده دنداپزشکی ارائه خواهد شد. امیدواریم این کار به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها