تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 17:12
167 بازدید
کد خبر : 186912

از بررسی مشکلات صنعتی و کشاورزی تا تاکید بر تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت

از بررسی مشکلات صنعتی و کشاورزی تا تاکید بر تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت

رییس مجلس شورای اسلامی امروز(پنجشنبه) در بازدید از شهرستان پاکدشت با همراهی استاندار تهران از بخش های مختلف این شهرستان بازدید کرد و علاوه بر بررسی مشکلات صنعتی و کشاورزی پاکدشت بر لزوم تکمیل کمربندی جنوبی این شهرستان تاکید کرد. به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به

از بررسی مشکلات صنعتی و کشاورزی تا تاکید بر تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت

رییس مجلس شورای اسلامی امروز(پنجشنبه) در بازدید از شهرستان پاکدشت با همراهی استاندار تهران از بخش های مختلف این شهرستان بازدید کرد و علاوه بر بررسی مشکلات صنعتی و کشاورزی پاکدشت بر لزوم تکمیل کمربندی جنوبی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران در جریان بازدید از کمربندی جنوبی پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر محور امام رضا (ع) همواره با تردد روزانه هزاران دستگاه خودرو مواجه است که رفع مشکل ترافیک، به احداث یک کمربندی نیاز دارد.

وی افزود: به منظور رفع مشکل ترافیک و روان شدن عبور و مرور خودروها به سمت شهرهای شرق کشور، احداث کمربندی جنوبی پاکدشت در دستور کار قرار گرفت تا علاوه بر رفع گره ترافیکی، مسیر تردد خودروها نیز کوتاه و در وقت و صرف هزینه سوخت صرفه جویی شود. این مسیر همواره با تردد خودروهای سنگین به سمت شهرک‌های صنعتی مواجه است و اگر این کمربندی تکمیل شود، بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در جریان بازدید از پایتخت گل ایران مسئولان مشکلات کمربندی، یک واحد صنعتی و واحد گلخانه در گلزار پایین یکی از ۵ روستای هدف گردشگری شهرستان پاکدشت را بررسی کردند.

در جریان سفر ریاست مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران محمدباقر قالیباف و انوشیروان محسنی بندپی در شهرستان پیشوا حضور پیدا کردند و پس از زیارت امامزاده جعفربن‌موسی‌الکاظم (ع) به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کردند در ادامه نیز از کارخانه تولید شیر خشک به عنوان بزرگترین کارخانه تولید شیرخشک خاورمیانه بازدید و در جریان روند آغاز به کار آن قرار گرفتند؛ ضمن اینکه بازدید از دامداری ۶۲۰۰ رأسی در این شهرستان نیز انجام شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها