تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:06
195 بازدید
کد خبر : 187416

امام جمعه زرندیه: دشمن تاب دیدن اقتدار انقلاب اسلامی را ندارد

امام جمعه زرندیه: دشمن تاب دیدن اقتدار انقلاب اسلامی را ندارد

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: دشمن تاب دیدن اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را ندارد. حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در یوم الله ۲۲ بهمن زرندیه اظهار کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و معاندین این انقلاب که برای انزوای آن مدام توطئه افکنی می کردند امروز زبون و منزوی

امام جمعه زرندیه: دشمن تاب دیدن اقتدار انقلاب اسلامی را ندارد

ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: دشمن تاب دیدن اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را ندارد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در یوم الله ۲۲ بهمن زرندیه اظهار کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و معاندین این انقلاب که برای انزوای آن مدام توطئه افکنی می کردند امروز زبون و منزوی شدند، اما نظام اسلامی مقتدرتر و با عظمت تر از گذشته با رهبری حکیمانه خلف صالح امام راه خود را ادامه می دهد.

وی بیان کرد: در آغازین روز از چهل سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن، ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر ایمان و اعتقاد خود را به تداوم راه امام خمینی (ره) و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه با حضور در مراسم گرامیداشت انقلاب به منصه ظهور رساندند.

امام جمعه زرندیه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی سال هاست که دچار خطای محاسباتی شده‌اند. در قیام ۱۵ خرداد، در انقلاب سال ۵۷، در دفاع مقدس، در فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸، در تحریم و در تمام ۴۲ سال پس از انقلاب، دشمنان کوشیدند در جنگ اراده ها بر اراده ملت بزرگ ایران مستولی و چیره گردند، اما نتوانستند و کاری از به پیش نبردند، غافل از اینکه اراده ملت ایران به پشتیبانی خداوند و اراده الهی است.

وی با تاکید بر اینکه اراده ملت ایران همان اراده پیغمبر اسلام (ص)، اراده اهل بیت علیهم السلام و اراده مولایمان امام زمان (عج) است، افزود: مطمئنا بار دیگر دشمنان ما به زمین خواهند خورد و آنچه می‌ماند انقلاب اسلامی ایران است. امروز دشمن در برابر اراده شکست ناپذیر مردم ایران اسلامی تسلیم و زمین گیر شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای براندازی انقلاب اسلامی باید مردم را در مقابل نظام و حاکمیت قرار دهند اما  غافل هستند که مردم با حضور در صحنه نشان داده اند که همواره مدافع انقلاب و آرمان‌های نظام هستند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود، رازقان از توابع شهرستان زرندیه برگزار شد و شرکت کنندگان در این آئین که امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی و موتوری انجام شد با حمل پلاکارد، پرچم و تصاویر امام و رهبری و سردادن شعارهای انقلابی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان‌های امام، رهبری و انقلاب تجدید پیمان کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها