تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 21:34
177 بازدید
کد خبر : 208285

بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی قزوین توان نقش آفرینی دارد

بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی قزوین توان نقش آفرینی دارد

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: استان قزوین در حوزه بنیاد مستضعفان از دو وجه قابل بررسی است، یک وجه شامل ظرفیت‌های اقتصادی استان می‌شود که منجر به سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در حوزه کشاورزی و صنعت شده است. استاندار قزوین افزود: وجه

بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی  قزوین توان نقش آفرینی دارد

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: استان قزوین در حوزه بنیاد مستضعفان از دو وجه قابل بررسی است، یک وجه شامل ظرفیت‌های اقتصادی استان می‌شود که منجر به سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در حوزه کشاورزی و صنعت شده است.

استاندار قزوین افزود: وجه دیگر شامل محرومیت استان در برخی از مناطق است که شاید برای بسیاری از مسئولان و مردم قابل باور نباشد ولی به شدت درگیر است و بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت‌زدایی می‌تواند موثر باشد.

وی عنوان کرد: امروز تصمیماتی برای حمایت از بخش‌های مختلف محرومیت زدایی در حوزه مسکن و زیست محرومان، راه مناطق محروم و غیره گرفته شد که امیدواریم منشأ اثر شود و علاوه بر این تصمیمات، افتتاح طرح‌های توسعه‌ای بنیاد مستضعفان نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها