تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:44
187 بازدید
کد خبر : 188072

بیمارستان پیشوا قطعاً در سال آینده به نتیجه خواهد رسید

بیمارستان پیشوا قطعاً در سال آینده به نتیجه خواهد رسید

ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: پروژه بیمارستان پیشوا یک کار ناتمام است و با توجه به تأکیدات استاندار و پیگیری‌های فرماندار این پروژه را در سال ۱۴۰۰ به صورت قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منطقه قرار دارد تا ان شاءالله به ثمر برسد. چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در آیین

بیمارستان پیشوا قطعاً در سال آینده به نتیجه خواهد رسید

ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: پروژه بیمارستان پیشوا یک کار ناتمام است و با توجه به تأکیدات استاندار و پیگیری‌های فرماندار این پروژه را در سال ۱۴۰۰ به صورت قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منطقه قرار دارد تا ان شاءالله به ثمر برسد.

چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در آیین افتتاح ساحتمان جدید شهرداری پیشوا که عصر دوشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور فرماندار ، شهردار و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: در برنامه‌ریزی شهری باید به ۱۰۰ سال آینده نگاه کرد و پروژه‌های عمرانی باید علاوه بر برخورداری از همه استانداردهای لازم با یک رویکرد و افق بلند مدت طراحی و اجرا شوند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا یک نهضت عمران و آبادانی در منطقه شکل گرفته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات ماندگاری برای نسل‌های آینده رقم زده شود.

معاون استاندار تهران گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت فرماندار برنامه‌های خوبی در حوزه عمران و توسعه شهری پیشوا اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بنیان بیمارستان پیشوا را با هدف تربیت دانشجویان رشته پزشکی بنا نهاد اما به دلایلی این پروژه ابتر ماند که با توافق در سطح عالی با دانشگاه آزاد، عملیات اجرایی پروژه مجددا آغاز خواهد شد.

لزوم نگاه ویژه به منطقه در تخصیص اعتبارات

رییس شورای اسلامی شهر پیشوا نیز در این مراسم گفت: اکنون که‌ در انتهای عمر دوره پنجم شوراها و دولت دوازدهم قرار داریم نیازمند است تا در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به شهرستان پیشوا شود.

احمد قمی افزود:: علیرغم همه تلاش‌هایی که در عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی صورت گرفته ولی همچنان حق مردم پیشوا ادا نشده است.

وی ادامه داد: نبود بیمارستان و عدم راه دسترسی پیشوا به قم_گرمسار که میتوانست این منطقه را از بن‌بست خارج کند از جمله مشکلات جدی این‌ منطقه است.

رییس شورای اسلامی شهر پیشوا خاطر نشان کرد: اکنون که‌ در انتهای عمر دوره پنجم شوراها و دولت دوازدهم قرار داریم نیازمند است تا در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به شهرستان پیشوا شود.

قمی عنوان کرد: احداث ساختمان اداری شهرداری پیشوا در دوره چهارم شورا کلید خورده و شورای پنجم نیز آن مسیر را ادامه داده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از همه کسانی که در پیشبرد این پروژه کمک‌رسان بودند و شبانه‌روز زحمت کشیدند، نهایت تشکر و قدردانی را می‌نمایم.

رییس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: بعد از ۶۷ سال که از تاسیس شهرداری پیشوا می‌گذرد، مفتخریم که یک‌ ساختمان اداری مناسب و در شان مردم این منطقه احداث نموده و امروز به بهره‌برداری می‌رسانیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها