تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 13:02
450 بازدید
کد خبر : 208500

خدمات اشتراک اپل، از جمله Apple TV+، افزایش قیمت دارند

خدمات اشتراک اپل، از جمله Apple TV+، افزایش قیمت دارند

به گزارش روزن نیوز و به نقل از گسمارنا پس از افزایش قیمت اخیر نتفلیکس برای برخی از برنامه های خود، اپل با افزایش قیمت در اکثر سرویس های آنلاین خود – Apple TV+، Apple Arcade و Apple News+، از این روند پیروی کرد. معاملات بسته نرم افزاری نیز در ایالات متحده و سایر مناطق

Apple's online services get a price hike, including Apple TV+

به گزارش روزن نیوز و به نقل از گسمارنا پس از افزایش قیمت اخیر نتفلیکس برای برخی از برنامه های خود، اپل با افزایش قیمت در اکثر سرویس های آنلاین خود – Apple TV+، Apple Arcade و Apple News+، از این روند پیروی کرد. معاملات بسته نرم افزاری نیز در ایالات متحده و سایر مناطق گران تر می شود.

خدمات آنلاین اپل از جمله Apple TV+ افزایش قیمت دارند
برای News و Arcade این اولین افزایش قیمت از زمان عرضه آنها در نوامبر ۲۰۱۹ است. از سوی دیگر، Apple TV+ در سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی بود – از ۴.۹۹ دلار به ۶.۹۹ دلار اکنون به ۹.۹۹ دلار در ماه افزایش یافته است، از ۶.۹۹ دلار، در حالی که Arcade و News+ اکنون به ترتیب ۶.۹۹ دلار و ۱۲.۹۹ دلار هستند. آنها قبلاً ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار بودند.

مشترکین سالانه Apple TV+ شاهد افزایش صورتحساب آنها از ۶۹ دلار به ۹۹ دلار در سال خواهند بود. در مورد باندل Apple One نیز همینطور است، با ردیف Individual از ۱۶.۹۵ دلار در ماه به ۱۹.۹۵ دلار. سطح Family اکنون ۲۵.۹۵ دلار است و گزینه Premier به شما ۳۷.۹۵ دلار در ماه بازگرداند.

اپل قبلاً قیمت‌های خود را در وب‌سایت رسمی خود به‌روزرسانی کرده است، بنابراین شما فقط به شعبه وب‌سایت مربوطه خود بروید تا قیمت‌های اشتراک جدید را بررسی کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها