تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 17:06
58 بازدید
کد خبر : 186860

رفع ناگهانی محدودیت‌های کرونایی، موجب عادی‌انگاری شد

رفع ناگهانی محدودیت‌های کرونایی، موجب عادی‌انگاری شد

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تاثیر بازگشایی اصناف و رفع محدودیت‌ها در افزایش مجدد موارد بیماری گفت: رفع ناگهانی محدودیت‌ها در عادی‌انگاری مردم تاثیر داشته است. دکتر شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت افزایش موارد کرونا در جنوب غرب خوزستان به ویژه در شادگان، اظهار کرد: مشکل عمده

رفع ناگهانی محدودیت‌های کرونایی، موجب عادی‌انگاری شد

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تاثیر بازگشایی اصناف و رفع محدودیت‌ها در افزایش مجدد موارد بیماری گفت: رفع ناگهانی محدودیت‌ها در عادی‌انگاری مردم تاثیر داشته است.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت افزایش موارد کرونا در جنوب غرب خوزستان به ویژه در شادگان، اظهار کرد: مشکل عمده در این زمینه، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف و بازگشایی بسیاری از اصناف است که در این وضعیت باید تعطیل شوند. رفع ناگهانی محدودیت‌ها در عادی‌انگاری مردم تاثیر داشته است.

وی در خصوص افزایش ناگهانی بیماری در شادگان، افزود: چنین وضعیتی قابل انتظار بود. زمانی که استفاده از ماسک توسط مردم به کمتر از ۱۵ درصد رسیده و پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از اصناف و ادارات رعایت نمی‌شود؛ این وضعیت افزایش موارد بیماری، طبیعی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در جایی که مردم رعایت نمی‌کنند، درگیری ویروس ایجاد می‌شود و زمانی که وضعیت کنترل نشود، قطعا چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

سلمان‌زاده تصریح کرد: برای کنترل وضعیت، اقدامات زیادی انجام و تذکرات زیادی داده شد اما رعایت نشد. امیدواریم اکنون دیر نشده باشد و بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

وی با اشاره به وضعیت منطقه اقتصادی آبادان، گفت: با وجود فرودگاه، بنادر متعدد، گمرک و صنایع، ترددهای زیادی در آبادان انجام می‌شود که این مساله کنترل بیماری را سخت‌تر می‌کند و ما در حال تلاش هستیم از گسترش بیشتر بیماری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها