تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 15:50
293 بازدید
کد خبر : 208211

شناسایی ۳۸۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی

شناسایی ۳۸۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این استان شناسایی و تکمیل این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.  علی جودکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه‌تمام استان مرکزی ۱۶۵ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت تکمیل،

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این استان شناسایی و تکمیل این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

شناسایی 383 طرح صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی

 علی جودکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه‌تمام استان مرکزی ۱۶۵ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت تکمیل، ۱۴ هزار و ۱۴۳ فرصت شغلی در این استان ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان اراک با ۱۱۴ طرح و میزان سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال بیشترین و شهرستان فراهان با ۳ طرح و میزان سرمایه‌گذاری ۱۹۹ میلیارد ریال کمترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در این بازه زمانی ۱۳۸ جواز تاسیس واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف این استان صادر شد که در صورت تحقق ۲۸۰۶ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

جودکی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۳۵ پروانه‌ بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۷ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال در استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق این موضوع، ۱۶۵۲ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها