تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 2:57
110 بازدید
کد خبر : 208290

نشست پژوهشی آشنایی با خطوط اسنادی در قزوین برگزار شد

نشست پژوهشی آشنایی با خطوط اسنادی در قزوین برگزار شد

به گزارش ایلنا، به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب نشیت پژوهشی در کتابخانه ملی قزوین برگزار شد. عباس کاظمی در این نشست گفت: با وجود میراث گرانبها در حوزه‌های مکتوب و اسنادی، بهتر می‌توانیم چشم انداز فرهنگی ترسیم کنیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های

نشست پژوهشی آشنایی با خطوط اسنادی در قزوین برگزار شد

به گزارش ایلنا، به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب نشیت پژوهشی در کتابخانه ملی قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این نشست گفت: با وجود میراث گرانبها در حوزه‌های مکتوب و اسنادی، بهتر می‌توانیم چشم انداز فرهنگی ترسیم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های تاریخی است و ما در استان تلاش می‌کنیم از این امکان به نحو شایسته بهره مند شویم و پاسداری کنیم.

وی هویت ملی و فرهنگ بومی را بزرگ ترین سرمایه برای نسل امروز و آینده دانسته و افزود: در چالش‌هایی که پیش رویمان است، باید به تجربه گذشتگان رجوع کنیم و در این زمینه اسناد تاریخی بهترین امکان برای بهره مندی از تجربه نیاکان برای ترسیم آیندهاست.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود خود را متعهد می‌دانیم در جمع آوری و ساماندهی این اسناد یک عظم و اراده جمعی در استان شکل بدهیم تا بتوانیم از این هویت تاریخی به نحو شایسته‌ای صیانت کنیم.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها