تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:13
75 بازدید
کد خبر : 187472

یوم الله ۲۲ بهمن قله انسجام، وحدت و بصیرت مردم است

یوم الله ۲۲ بهمن قله انسجام، وحدت و بصیرت مردم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی مشترک به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن، این روز را قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی دانستند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند. به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن پیام به شرح زیر

یوم الله ۲۲ بهمن قله انسجام، وحدت و بصیرت مردم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی مشترک به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن، این روز را قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی دانستند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا”

۲۲ بهمن و ورود به چهل و سومین سال انقلاب اسلامی را در شرایطی گرامی می داریم که ایران اسلامی قوی تر، بالنده تر و مقتدرتر از همیشه تاریخ، استوار و سرفراز با پشتوانه مردمی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر بلندای عزت و افتخار ایستاده است.

یاد و خاطره شهیدان سلحشور دوران مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت و حرم را گرامی می داریم که جانفشانی و ایثارگری آنها و خانواده های این عزیزان، پشتوانه به ثمر نشستن و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی است.

یوم الله ۲۲بهمن قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی است که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند و نماد این پشتیبانی و حمایت، سردار دیارکریمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و وظیفه داریم مروج مکتب شهیدحاج قاسم باشیم که فرمود: دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند.

با تقدیر از مردم بزرگوار استان کرمان در پاسداشت آرمانهای انقلاب اسلامی، مسئولان وظیفه دارند تمام همت و توان خود را برای خدمت به مردم به کار بندند که هیچ بهانه ای برای کم کاری پذیرفتنی نیست و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بویژه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه همگان است.

اینجانبان با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و تشکر از مردم گرانقدر استان کرمان برای حضور در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، امیدواریم با ریشه کنی بیماری کرونا سال آینده آیین گرامیداشت و راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن با مشارکت و حضور همیشگی مردم عزیز برگزار شود. در راستای حفظ سلامتی و تقدیر از مدافعان سلامت، رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضروری است.

فعالیتهای ساخت واکسن کرونا در کشور با وجود تحریم های ظالمانه سند ارزشمند دیگری در باور به توانمندیهای بومی و اعتلای علمی ایران اسلامی است که در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

با تبریک سالروز بهار آزادی، از مردم بزرگوار استان کرمان دعوت می کنیم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا همچون سایر انتخابات، حضوری آگاهانه و پرشور داشته باشند که مردم سالاری دینی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها