تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:10
63 بازدید
کد خبر : 187829

یک نماینده سابق مجلس: با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد

یک نماینده سابق مجلس: با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد

ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت:خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها قابل ستایش است، به طوری که امروز به یک “قدرت بازدارنده در سطح جهانی” تبدیل شده‌ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد. احمد سالک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مهم ترین

یک نماینده سابق مجلس:
با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهد

ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت:خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها قابل ستایش است، به طوری که امروز به یک “قدرت بازدارنده در سطح جهانی” تبدیل شده‌ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

احمد سالک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مهم ترین دستاورد ایران در طول حیات ۴۳ ساله انقلاب، ظهور پدیده جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه است، اظهار کرد: با توجه به انواع نظام های سیاسی موجود در جهان امروز و نحوه به قدرت رسیدن آنها می توان به این نتیجه رسید که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی متفاوت است که بر اساس اصولی مانند جمهوریت و توأم بودن آن با اسلام و عترت و بر پایه ولایتمداری شکل گرفته است.

وی افزود: در سایه نظام اسلامی در سطح جهان به پیشرفت های زیادی رسیده ایم که این پیشرفت ها در زمینه های متعددی مانند تکنولوژی فضایی و فرستادن ماهواره به فضا قابل مشاهده است. همچنین قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در ردیف برترین کشورهای جهان از نظر سطح علمی و تعداد مقالات را نباید از قلم بیندازیم.

این نماینده سابق مجلس، ادامه داد: این پیشرفت ها در زمینه سیاسی نیز مشهود است که تجلی آن را در استقلال و عزت سیاسی جمهوری اسلامی می بینیم. امروز نظام جمهوری اسلامی با محوریت قانون اساسی در جهان جا افتاده و پدیده ای نیست که قابل نفی کردن باشد.

سالک گفت: موضوع بعد درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها بوده است به طوری که امروز به یک “قدرت بازدارنده در سطح جهانی” تبدیل شده‌ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نعمت مقام معظم رهبری، مردم و ارزش های دینی سه ضلع یک مثلث هستند که ارتباط محکم آنها با یکدیگر به وحدت امت و اتحاد ملی تبدیل شده است. بر این اساس بوده که تا کنون در مصاف با مشکلاتی مانند جنگ، تحریم، فتنه و تهاجم فرهنگی سربلند بیرون آمده ایم.

این نماینده سابق مجلس، تصریح کرد: اساس این انقلاب در سطح منطقه و حتی در سطح جهان به پیشروی خود ادامه می دهد و اتحاد مردم در سایه ولایت فقیه سبب شده است که با وجود مشکلاتی مانند گرانی، تحریم و بیکاری، مردم در مسیر انقلاب باقی بمانند و جمهوری اسلامی ایران را تا امروز استمرار بخشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها