تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:15
189 بازدید
کد خبر : 190181

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز

ایسنا/خوزستان معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه از افتتاح دانشکده علوم آب در ۲۲ بهمن، خبر داد. امین‌رضا نقره‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های دانشگاه، اظهار کرد: دانشکده علوم آب ۲۲ بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد. همچنین پروژه ساخت دانشکده حقوق و

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز

ایسنا/خوزستان معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی دانشگاه از افتتاح دانشکده علوم آب در ۲۲ بهمن، خبر داد.

امین‌رضا نقره‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های دانشگاه، اظهار کرد: دانشکده علوم آب ۲۲ بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد. همچنین پروژه ساخت دانشکده حقوق و علوم سیاسی با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت دانشکده نفت و مهندسی شیمی نیز در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: همچنین یک مجتمع نفت، گاز و پتروشیمی و نیز دانشکده حفاری که در نزدیکی دانشکده نفت است، آماده افتتاح هستند.

معاون پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت دانشکده باستان‌شناسی شوش نیز گفت: این دانشکده در چند فاز در حال اجرا است؛ فاز اول آن کاملا اجرا شده و فاز دوم نیز در حال اجرا است.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه بی‌تاثیر نبوده، به ویژه در اوایل ورود این ویروس به کشور تقریبا همه کارگاه‌ها تعطیل شدند. اما پس از آن عملیات اجرایی پروژه‌های دانشگاه از سر گرفته شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها