تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:53
177 بازدید
کد خبر : 183171

آزادراه الغدیر هفته اول اسفند افتتاح می شود

آزادراه الغدیر هفته اول اسفند افتتاح می شود

ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: آزاد راه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) در آخر هفته اول اسفند سال جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد. حسین نوش‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: این‌ پروژه یکی از

آزادراه الغدیر هفته اول اسفند افتتاح می شود

ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: آزاد راه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) در آخر هفته اول اسفند سال جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

حسین نوش‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: این‌ پروژه یکی از ابر پروژه های ملی کشور است که توسط قرار گاه حضرت خاتم الانبیاء (ص) و مشارکت دولت و با سرمایه گذاری حدود چهارهزار میلیارد تومان، بهره برداری خواهد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به اهمیت بسیار بالای این پروژه در حل مشکلات ترافیکی پایتخت و تسهیل رفت و آمد مردم و حمل ونقل عمومی کشور، گفت: آزاد راه آبیک قزوین به ورامین و اتصال آن به بزرگراه قم، گرمسار، اولین آزاد راه کشور است که با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، طراحی و ساخته شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: این پروژه از استان قزوین شروع می شود و با عبور از استان های مرکزی، البرز و تهران به شهرستان ورامین متصل و با قرار گرفتن در جاده قم ، گرمسار به استان های شرقی کشور متصل می شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران گفت: نام این پروژه با توجه به هم زمانی افتتاح آن با سیزده رجب سالروز ولادت فرخنده حضرت امیر المؤمنین(ع) به نام آزاد راه  الغدیر نام گذاری شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها