تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:57
178 بازدید
کد خبر : 186790

آغاز توزیع هنر کارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

آغاز توزیع هنر کارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع هنر کارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان خبر داد. محمدعلی پیرسبزی در مراسم نمادین اهدای هنر کارت به اعضای صندوق اعتباری هنر دفتر استان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر برای دریافت کارت اعتباری هنر نام نویسی کردند که مراحل صدور

آغاز توزیع هنر کارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع هنر کارت بین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان خبر داد.

محمدعلی پیرسبزی در مراسم نمادین اهدای هنر کارت به اعضای صندوق اعتباری هنر دفتر استان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر برای دریافت کارت اعتباری هنر نام نویسی کردند که مراحل صدور و توزیع کارت آنها آغاز شد.
وی توزیع این کارت را گام مهمی در راستای ارایه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر دانست و تصریح کرد: کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر از طریق این کارت ارائه می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مرحله نخست تعداد ۹۲ هنرکارت برای استان ارسال شد که مرحله نخست توزیع در مرکز استان و شهرستان ها  آغاز شد.
به گزارش ایسنا، آن دسته از هنرمندانی که کارت خود را دریافت کرده اند باید پس از  دریافت کارت خود شماره کارت را از طریق تلفن همراه به سر شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ ارسال نمایند و سپس به مدت ۱۰روز فرصت دارند با مراجعه به عابر بانک آینده نسبت به فعال سازی کارت خود اقدام کنند؛ در غیر این صورت کارت آنها ابطال خواهد شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها