تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 16:53
176 بازدید
کد خبر : 187701

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اکنون به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری آغاز شد. امسال با توجه به شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن از ویژه برنامه خودرویی- موتوری خانوادگی و در بستر فضای مجازی به آدرس http://fajr.ccoip.ir 

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اکنون به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

امسال با توجه به شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن از ویژه برنامه خودرویی- موتوری خانوادگی و در بستر فضای مجازی به آدرس http://fajr.ccoip.ir  نیز راهپیمایی برگزار می‌شود.

موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تدابیر ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری اعضای کارگروه‌های بزرگداشت دهه‌ مبارک فجر انقلاب‌اسلامی، امسال با توجه به شرایط کشور، برنامه‌های متفاوت و جذاب به جای راهپیمایی تجمعی جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راهپیمایی در سراسر استان برنامه‌ریزی شده‌است، گفت: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان ساعت ۱۰ صبح امروز با سراسر استان از میدان قمر بنی هاشم(ع) آغاز و پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین(ع) به پایان می‌رسد.

وی  افزود: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمان استان در جشن ۴۲ سالگی انقلاب‌اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها