تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:47
155 بازدید
کد خبر : 182105

آغاز رزمایش ارتش در قصرشیرین

آغاز رزمایش ارتش در قصرشیرین

عکس تزئینی است ایسنا/کرمانشاه فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از آغاز رزمایش ارتش در شهرستان مرزی قصرشیرین استان کرمانشاه خبر داد. امیر سرتیپ فرهاد آریانفر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این رزمایش، امروز(۲۶ بهمن) جهت آمادگی رزمی نیروهای تیپ ۳۵ واکنش سریع ارتش آغاز شده گفت: از مهمترین اهداف اجرای

آغاز رزمایش ارتش در قصرشیرین
عکس تزئینی است

ایسنا/کرمانشاه فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از آغاز رزمایش ارتش در شهرستان مرزی قصرشیرین استان کرمانشاه خبر داد.

امیر سرتیپ فرهاد آریانفر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این رزمایش، امروز(۲۶ بهمن) جهت آمادگی رزمی نیروهای تیپ ۳۵ واکنش سریع ارتش آغاز شده گفت: از مهمترین اهداف اجرای این رزمایش در کنار بالا بردن آمادگی نیروها می‌توان به اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی در منطقه صفر مرزی اشاره کرد.

آریانفر آمادگی نیروهای ارتشی را همواره در سطحی مطلوب عنوان و اضافه کرد: مهمترین پیام این رزمایش به گروهک های تکفیری و دشمنان است تا آنها بدانند که نیروهای قدرتمند ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی کامل برای حفاظت از خاک ایران اسلامی در برابر هر نوع تهدیدی را دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در ادامه امنیت منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نیروهای ارتشی برای تامین امنیت منطقه تا پای جان ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهند احدی به خاک ایران تجاوز کند.

به گفته آریانفر، شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق میزبان برگزاری رزمایش ارتش است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها