تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:58
138 بازدید
کد خبر : 183954

آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان در سایه کرونا

آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان در سایه کرونا

ایسنا/زنجان سرانجام بعد از ماه‌ها تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های ورزشی از هفته گذشته در زنجان از سر گرفته شد. معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص نحوه آغاز فعالیت رشته‌های ورزشی به خبرنگار ایسنا گفت: طبق دستورالعمل اخیری که از سوی ستاد استانی کرونا صادر شده است، رشته‌هایی

آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان در سایه کرونا

ایسنا/زنجان سرانجام بعد از ماه‌ها تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های ورزشی از هفته گذشته در زنجان از سر گرفته شد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص نحوه آغاز فعالیت رشته‌های ورزشی به خبرنگار ایسنا گفت: طبق دستورالعمل اخیری که از سوی ستاد استانی کرونا صادر شده است، رشته‌هایی که جزو رشته‌های پربرخورد نیستند، می‌توانند فعالیت داشته باشند.

محمد حمزه‌پور با تاکید بر اینکه فعالیت رشته‌های ورزشی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، افزود: طبق اعلام ستاد استانی کرونا، فعالیت رشته‌های ورزشی در برهه جدید شامل استخرهایی که در شهرستان‌های زرد و آبی به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند نیز می‌شود.

وی با یادآوری اینکه تعطیلی رشته‌های ورزشی به دلیل همه‌گیری کرونا آسیب جدی به جامعه ورزشی وارد کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه بعد از رایزنی‌های متعدد توانستیم مجوز فعالیت رشته‌های ورزشی که جزو رشته‌های پربرخورد نیستند را در شهرهای زرد و آبی استان اخذ کنیم.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت همه رشته‌های ورزشی در شهرهای زرد و آبی باید در سایه پروتکل‌های بهداشتی باشد، خاطرنشان کرد: بر نحوه فعالیت همه باشگاه‌های ورزشی نظارت کامل خواهیم داشت تا این فعالیت‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها