تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:25
196 بازدید
کد خبر : 190808

آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش به دورترین روستاها و مناطق هستیم

آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش به دورترین روستاها و مناطق هستیم

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: عزت و عظمتی که به واسطه انقلاب برای ما ایجاد شده است، وصف نشدنی است، از عملکرد ورزش استان راضی هستیم، اما قانع نیستیم و باید کارهای بیشتری انجام شود که می توان با هم افزایی با سازمان های ورزشی آنها را بهتر انجام داد. سردار مجتبی فدا، امروز

آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش به دورترین روستاها و مناطق هستیم

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: عزت و عظمتی که به واسطه انقلاب برای ما ایجاد شده است، وصف نشدنی است، از عملکرد ورزش استان راضی هستیم، اما قانع نیستیم و باید کارهای بیشتری انجام شود که می توان با هم افزایی با سازمان های ورزشی آنها را بهتر انجام داد.

سردار مجتبی فدا، امروز (یکشنبه – ۱۹بهمن ماه)  در مراسم ارسال تجهیزات ۲۲ خانه ورزش روستایی استان اصفهان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید «عبدالرسول زرین» که در گلستان شهدا برگزار شد، با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب برای ما آن قدر عزت و عظمت آفرید که قابل وصف نیست، در زمان جنگ جهانی دوم مردم ایران تلفات زیادی دادند و شرایط فراهم شد که راه آهن ایران از جنوب به شمال برود تا انگلیسی ها بتوانند به روس ها تدارکات برسانند و کمک کنند و ایران پل پیروزی لقب گرفت، این ظاهر کار بود و روزولت، چرچیل و استالین در کاخ سعد آباد تهران دنیا و غنائم جنگ را تقسیم کردند و با شاه ایران صحبتی نکردند، اما امروز انقلاب ما عظمت و جلوه ای خاص دارد و به ایرانیان هویت بخشیده است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا شرایطی را فراهم آورده است که بهترین ظرفیت با توجه به انجام بازی های بومی و محلی در فضای آزاد و باز است. باید آن را توسعه و تقویت کرد و ظرفیت آن را اضافه کرد.

فدا خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مقابله با افسردگی ایجاد شادابی و نشاط و امید به آینده ورزش است. باید کار و تلاش کنیم و به ویژه در بخش ورزش بانوان در روستاها کار بیشتری کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به ظرفیت سپاه، گفت: ظرفیت خوبی در بسیج در بخش روستاها داریم که می توان از این ظرفیت با تعامل با اداره کل ورزش و جوانان آن را هم افزا کرد و با تقویت یکدیگر اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ایران از نظر تعداد قهرمان ملی و بین المللی چیزی کم ندارد، افزود: یادواره های مختلفی با نام شهدا برگزار می کنیم که می توان در کنار آن گوشه ای از بازی های بومی و محلی را اجرا کرد و شیوه برگزاری یادواره‌ها را می توان تغییر داد، اگر ظرفیتی ایجاد کنیم که بخش اعظم آن مردم را سرگرم و مشغول کند موفق خواهیم بود.

فدا با ابزار رضایت از عملکرد ورزش استان، گفت: شاید راضی باشیم اما قانع نیستیم و بحث توسعه و تجهیز خانه های ورزش روستایی اقدام بسیار ارزنده و خوبی بود و امروز آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش در دورترین روستاها و مناطق هستیم تا در زمینه قهرمان پروری موفق باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها