تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:29
159 بازدید
کد خبر : 191959

آموزش نرم‌افزار تحلیل تصاویر میکروسکوپی

آموزش نرم‌افزار تحلیل تصاویر میکروسکوپی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند دوره آموزشی نرم افزار ImageJ(FIJI) را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مطالب پایه و آشنایی با محیط نرم‌افزار، مقیاس‌گذاری و ویرایش تصاویر، تعیین اندازه دانه با روش‌های تقاطعی و پلانیمتریک به صورت اتوماتیک، تعیین درصد فاز، رسوبات و آخال‌ها و رسم نمودار فراوانی مستطیلی از

آموزش نرم‌افزار تحلیل تصاویر میکروسکوپی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند دوره آموزشی نرم افزار ImageJ(FIJI) را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مطالب پایه و آشنایی با محیط نرم‌افزار، مقیاس‌گذاری و ویرایش تصاویر، تعیین اندازه دانه با روش‌های تقاطعی و پلانیمتریک به صورت اتوماتیک، تعیین درصد فاز، رسوبات و آخال‌ها و رسم نمودار فراوانی مستطیلی از جمله سرفصل‌های این دوره است که توسط نیما عباسیان تدریس می‌شود.

دوره آموزش نرم‌افزار Image J پنجشنبه هفتم اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به شماره واتساپ ۰۹۱۴۶۱۴۹۰۰۳ پیام دهند.

نرم‌افزار Image J یک نرم افزار قدرتمند آنالیز تصویر لایه باز است که با توسعه صدها پلاگین و ماکرو، قدرت و  کاربرد وسیعی در علوم مختلف پیدا کرده است. از این نرم افزار نیز برای آنالیز عکس های میکروسکپی در مهندسی مواد با توان بالایی می توان بهره جست.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها