تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:07
140 بازدید
کد خبر : 188286

آموزش کلاسیک یکی از برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان هاست

آموزش کلاسیک یکی از برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان هاست

ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان، آموزش کلاسیک در زندان های گیلان را یکی دیگر از برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست که از مقطع نهضت سوادآموزی تا دانشگاه ادامه داد و خاطرنشان کرد: این آموزش ها تاثیر مستقیم در ارتقای آگاهی، معلومات، دانش و توانمندی زندانیان دارد. رضا محمدی اصل در بازدید سرزده از زندان های تابعه استان گیلان، مشارکت در

آموزش کلاسیک یکی از برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان هاست

ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان، آموزش کلاسیک در زندان های گیلان را یکی دیگر از برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست که از مقطع نهضت سوادآموزی تا دانشگاه ادامه داد و خاطرنشان کرد: این آموزش ها تاثیر مستقیم در ارتقای آگاهی، معلومات، دانش و توانمندی زندانیان دارد.

رضا محمدی اصل در بازدید سرزده از زندان های تابعه استان گیلان، مشارکت در کارگروهی را از اهداف سازمان زندان ها دانست و اظهار کرد: ارایه راهکارهای موثر در پیشبرد اهداف سازمانی در مشارکت جمعی کارکنان شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه ارتباطات سازنده و پیشنهادات موثر در زمینه کاری می تواند اهداف را در شکل گیری بهتر برای رسیدن به تعهد مقاصد مشترک شکل دهد، افزود: برنامه های اصلاحی و تربیتی یکی از مواردی است که با نوآوری هر چه بهتر می تواند اوقات فراغت مددجویان را در بازگشت سعادتمندانه به جامعه شکل دهد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، برگزاری برنامه های دینی در زندان ها را نقش مهمی در تغییر راه و روش زندگی مددجویان ذکر کرد و گفت: آشنایی هر چه بیشتر زندانیان با زندگی ائمه اطهار(ع) به عنوان مهمترین راهکار اصلاح و تربیت است و راهی برای خروج زندانیان از بسیاری از مشکلات موجود محسوب می شود.

محمدی اصل، آموزش کلاسیک در زندان های گیلان را یکی دیگر از برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست که از مقطع نهضت سوادآموزی تا دانشگاه ادامه داد و خاطرنشان کرد: این آموزش ها تاثیر مستقیم در ارتقای آگاهی، معلومات، دانش و توانمندی زندانیان دارد و باعث کاهش جمعیت کیفری و تحول مددجو و خانواده لو می شود.

وی با بیان اینکه با تمام توان اولویت های سازمانی را با مشارکت جمعی، اتحاد و پشتکار در زمینه های اصلاحی و تربیتی و اشتغال توسعه خواهیم داد، یادآور شد: با استفاده از پتانسیل های موجود می توانیم زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان را به جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها