تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 16:29
132 بازدید
کد خبر : 208374

آکادمی اسکار با اعضای آکادمی و شرکا در نیویورک، لندن، و در موزه آکادمی جشن می گیرد

آکادمی اسکار با اعضای آکادمی و شرکا در نیویورک، لندن، و در موزه آکادمی جشن می گیرد

  لس آنجلس، کالیفرنیا – آکادمی علوم و هنرهای تصویری در روز یکشنبه اسکار میزبان مهمانی‌های زنده اسکار در نیویورک و لندن به طور انحصاری برای اعضای خود و مهمانان صنعت فیلم دعوت شده است. علاوه بر این، موزه آکادمی دومین جشن سالانه تماشای خود را در لس آنجلس برگزار خواهد کرد. در Oscar Night 

 

لس آنجلس، کالیفرنیا – آکادمی علوم و هنرهای تصویری در روز یکشنبه اسکار میزبان مهمانی‌های زنده اسکار در نیویورک و لندن به طور انحصاری برای اعضای خود و مهمانان صنعت فیلم دعوت شده است. علاوه بر این، موزه آکادمی دومین جشن سالانه تماشای خود را در لس آنجلس برگزار خواهد کرد.

در Oscar Night  New York، مهمانان پخش زنده اسکار را در Spring Place، Tribeca تماشا می‌کنند و از منوی سفارشی ایجاد شده برای این رویداد لذت می‌برند. تماشاگران جهانی که پخش تلویزیونی اسکار را تماشا می‌کنند، در طول «شمارش معکوس برای اسکار»، مراسم رسمی مراسم اسکار ۹۵ در یکشنبه، ۱۲ مارس، ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر، به رویداد نیویورک نگاه خواهند کرد. EDT/3:30 بعد از ظهر PDT در ABC.

 

سوهو هاوس میزبان Oscar Night  لندن خواهد بود، جایی که مهمانان با ضیافت نیمه شبی که پخش زنده نمایش را روی یک صفحه بزرگ تماشا می کنند، از ورود فرش قرمز تا اعلام برنده بهترین فیلم، جشن می گیرند.

 

در شب اسکار در موزه لس آنجلس، اعضای آکادمی، شرکای صنعت و مهمانان موزه با یک رویداد منحصر به فرد پذیرایی می‌شوند که در آن روی فرش قرمز راه می‌روند، غذای غذای ولفگانگ پاک را می‌چشند، و از میزبانی آن لذت می‌برند. بار، برای عکس گرفتن، از تخفیف ۱۵ درصدی در فروشگاه موزه آکادمی برخوردار شوید و مراسم اسکار را تماشا کنید. عصر از ساعت ۳ بعد از ظهر PT آغاز می شود و پس از نمایش با یک مهمانی پر جنب و جوش بعد از نمایش ادامه می یابد.

 

رویدادهای نیویورک و لندن به حداکثر ظرفیت رسیده اند و در حال حاضر لیست انتظار را ارائه می دهند. چند بلیط منتخب برای عموم هنوز برای رویداد موزه آکادمی موجود است و می‌توانید از اینجا خریداری کنید.

به میزبانی جیمی کیمل، نود و پنجمین دوره جوایز اسکار به طور زنده از شبکه ABC پخش می شود و از رسانه های سراسر جهان یکشنبه، ۱۲ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۰۰ پخش می شود. EDT/5 بعد از ظهر PDT.

 

اعتبار: شب اسکار در موزه تا حدی توسط De’Longhi و Bloomberg Philanthropies امکان پذیر شده است. پشتیبانی اضافی توسط Shake Shack و Panasonic ارائه شده است. شب اسکار نیز توسط کلارندل و دامین کلارنس دیلون، شریک رسمی شراب موزه آکادمی تصاویر متحرک حمایت می شود.

 

درباره موزه آکادمی

موزه آکادمی بزرگترین موزه در ایالات متحده است که به هنرها، علوم و هنرمندان فیلمسازی اختصاص دارد. این موزه درک، جشن، و حفظ سینما را از طریق نمایشگاه‌ها، نمایش‌ها، برنامه‌ها، ابتکارات و مجموعه‌های فراگیر و قابل دسترس پیش می‌برد. پردیس موزه که توسط معمار برنده جایزه پریتزکر، رنزو پیانو طراحی شده است، شامل ساختمان تاریخی سابان بازسازی شده و احیا شده – که قبلاً به عنوان ساختمان شرکت می (۱۹۳۹) شناخته می شد – و یک بخش کروی رو به افزایش است. این ساختمان ها با هم شامل ۵۰۰۰۰ فوت مربع فضاهای نمایشگاهی، دو سالن تئاتر پیشرفته، استودیوی آموزش معبد شرلی و فضاهای عمومی زیبا هستند که برای عموم آزاد و رایگان هستند. اینها عبارتند از: پیازا شرکت والت دیزنی و لابی بزرگ سیدنی پواتیه، که گالری خانواده اسپیلبرگ، فروشگاه موزه آکادمی، و رستوران و کافه فانی را در خود جای داده است. گالری‌های نمایشگاه موزه آکادمی هفت روز در هفته، با ساعات کاری از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر و جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعد از ظهر باز هستند. 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها