تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 11:17
142 بازدید
کد خبر : 192943

آیا امیکرون به سمنان رسیده؟/رشد ۳۰۰درصدی تزریق دز یادآور

آیا امیکرون به سمنان رسیده؟/رشد ۳۰۰درصدی تزریق دز یادآور

ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رشد سه برابری تزریق دز یادآور در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد. دکتر کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اعلام عمومی تزریق دز سوم برای افراد بالای ۱۸سال

آیا امیکرون به سمنان رسیده؟/رشد ۳۰۰درصدی تزریق دز یادآور

ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رشد سه برابری تزریق دز یادآور در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

دکتر کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اعلام عمومی تزریق دز سوم برای افراد بالای ۱۸سال استقبال از دز سوم در استان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این مدت میزان تزریق دز سوم در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه بیش از ۳۰۰درصد افزایش یافته است.

این پزشک فوق تخصص از وجود چهار نوع واکسن کووید۱۹ در مخازن این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر چهار واکسن سینوفارم، برکت، و کوویدپلاس به تعداد بالا و واکسن آسترازنکا نیز با تعداد کمتری در همه مراکز واکسیناسیون استان موجود است و عموم شهروندان می توانند برای تکمیل واکسیناسیون خود به این مراکز مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در پاسخ به پرسشی در ارتباط با وجود دز یادآور در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: تا کنون موارد مشکوک به امیکرون در استان وجود داشته اما تست همه آنها در آزمایشگاه منفی بوده است البته این به آن معنا که این سویه وارد استان نشده، نیست.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا از عموم شهروندان خواست همچنان رعایت پروتکل ها، تکمیل واکسیناسیون، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی ها را مدنظر داشته و با حساسیت آنها را رعایت کنند.

وی بر اجرای کامل طرح مدیریت هوشمند تاکید و تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری های مردمی و دیگر دستگاه ها، اجرای این طرح ملی در استان شرایط خوبی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها