تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 16:59
162 بازدید
کد خبر : 190044

آینده روشن انقلاب در گرو تبعیت از فرامین رهبری است

آینده روشن انقلاب در گرو تبعیت از فرامین رهبری است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: آینده روشن انقلاب در گرو تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است. آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز (۲۰ بهمن‌ماه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به سفر قبلی محمدجواد آذری‌جهرمی به زنجان و اقدامات

آینده روشن انقلاب در گرو تبعیت از فرامین رهبری است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: آینده روشن انقلاب در گرو تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز (۲۰ بهمن‌ماه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به سفر قبلی محمدجواد آذری‌جهرمی به زنجان و اقدامات انجام شده، اظهار کرد: خوشبختانه گام‌های بلندی در رفع موانع ارتباطی و اینترنت در استان برداشته شده است و در این زمینه در آمارها حتی جلوتر از وعده‌های داده شده از سفر قبلی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به مقایسه ۴۰ سالگی انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها مانند روسیه و فرانسه نیز پرداخته شده است، ادامه داد: این مقایسه در حالی است که این انقلاب‌ها مشکلات انقلاب اسلامی ایران مانند ایجاد اختلافات داخلی، جنگ، تحریم و تحریک گروهک‌ها را پشت سر نگذاشته‌اند.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری این مطلب که علی‌رغم همه موانع و مشکلات، چهل سالگی امروز انقلاب با قبل از ایام انقلاب قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های بسیاری در کشور در همه امور از گازرسانی، برق‌رسانی و برخورداری از نعمت بهداشت و جاده‌های آسفالته به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر این مطلب که آینده روشنی پیش‌روی انقلاب است، یادآور شد: تحقق آینده روشن در گرو این است که همانند دوران قبل از انقلاب، همه با هم و دست در دست هم و پشت سر ولی‌امر برای ساختن ایرانی آباد و آزاد قدم برداریم که با تحقق این امر، امداد غیبی و مدد خدا نیز همراه‌مان خواهد بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به پروژه‌های استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر نیز خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در دهه‌فجر در استان انجام و پروژه‌های بزرگی با رقم‌های ریالی بالا در زنجان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها