تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 17:30
169 بازدید
کد خبر : 187238

اخلاص و مردمداری به حاج قاسم عزت داد

اخلاص و مردمداری به حاج قاسم عزت داد

ایسنا/ایلام مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار  در عین گمنامی نام آورترین سردار بود و که اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت. سردار «رمضان شریف» در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایلام، اظهار کرد: خدای بزرگ وحکیم را شاکر هستم که به بنده حقیر توفیق

اخلاص و مردمداری به حاج قاسم عزت داد

ایسنا/ایلام مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار  در عین گمنامی نام آورترین سردار بود و که اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت.

سردار «رمضان شریف» در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایلام، اظهار کرد: خدای بزرگ وحکیم را شاکر هستم که به بنده حقیر توفیق داد در جمع شما مردم مومن و ولایت مداروامتحان پس داده استان ایلام استانی که نامش با مقاومت و شجاعت و پایمردی و ولایت مداری همراه است درایین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت قهرمان امت اسلامی  و قهرمان ملی مردم ایران سردارسلیمانی عزیز وهمراهان شهیدش شرکت کنم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره  ۳۰۰۰ شهید استان در ماه گذشته، گفت:آیین سنتی چمر مردم ایلام در سوگ سردار دل‌ها، نقطه عطفی از نمونه‌های ارادت ملت ما به یک سرباز پاک باخته ولایت وقهرمان ملت ایران و پرچمدار شهدای ایران عزیز چه دردوران دفاع مقدس و چه در دوران دفاع از حرمین شریف بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم ایران مردمی هشیار با وفا قدر شناس و به تمام معنا مومن، جوانمرد و  هوشمندند و  امام راحل بنیان گذار انقلاب اسلامی با تکیه برهمین مردم انقلاب را بپا کرد کشور عزیزمان را از حلقوم انگلیسی‌ها و آمریکایی ها بیرون کشید و دست صاحبان اصلی اش سپرد بخش عمده ای از ان به اعتبار اعتمادی بود.

شریف گفت: شناخت عمیقی که امام  از این امت داشت و این اعتماد و پشتیبانی در طول ۴۳سال گذشته همواره استمرار داشته است شما چند روز گذشته مراسم معظم ۹دی را برگزار کردید، مراسمی بود مشابه با ۲۲ بهمن که تداوم راه امام را زیر پرچم و در تحقق تدابیر رهبر حکیم انقلاب امام حاضر جامعه ما تداوم بخشید، این پشتیبانی واین همت همچنان ادامه دارد وعلت اینکه دشمنان ما در مقابل این انقلاب و این ملت علیرغم همه طراحی هایشان راه به جایی نمیبرند همین رابطه معنادار امتی که به امامشان عشق می‌ورزند.

وی ادامه داد: حاج قاسم محصول  تدابیر رهبر انقلاب است که یک سرباز تربیت یافته در دامان امام این انقلاب،دنیا را انگشت به دهان کرد، قدرتمندان عالم را به خاک مذلت نشاند،این شوخی نیست،همه دنیا آمریکا وصهیونیست‌ها پشت داعش ایستادند اما سربازی ازاین ملت به همراه یارانی وفادارتحت رهبری رهبر حکیم انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و انها را به زباله دان تاریخ سپردند، همانطور که امروز از صدام و حزب بعث خبری نیست از داعش و جبهه النصره هم خبری نیست و به فضل الهی از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌های جنایتکار هم درآینده خبری نخواهد بود.

شریف تاکید کرد: ملت ما با تاسی به فرهنگ امام حسین(ع) و مکتب آن امام عزیز، در تداوم مکتب قاسم سلیمانی همانطوری که شیعیان و مسلمانان بعد از ۱۲۰۰سال یقه یزید و یزیدیان را رها نکرده اند، ملت ما یقه ترامپ وهمه همدستانشان را رها نخواهد کرد.

وی ادامه داد:مردم عزیز مرزنشینان ایران اسلامی،مردم فهمیم استان ایلام شاهد رزم سرداران بزرگی در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنوبی ومیانی و شمال غرب کشور بودند، شهیدانی سرافراز و بزرگی مثل شهید باکری‌ها،شهید همت‌ها،شهید صیادشیرازی‌ها و شهید زین‌الدین‌هاو ده‌ها شهید و سردار دیگر و  خداوند برای اینکه نسل جوان ما و نسل امروز ما با یکی از ان چهره‌هایی که امروزه ما نام میبریم و انها را بزرگ می‌پنداریم و به رای‌العین اشنا بشود و سکنات و رفتار آنها را ببینند به حاج قاسم سلیمانی عمر طولانی تری نسبت به شهدا و سرداران دفاع مقدس داد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما در سپاه و در جبهه مذهبی و در انقلابی تصورمان این است که خداوند خواست برای این ۵۰ میلیون جمعیت ما که دوران دفاع مقدس را ندیدند یک نمونه از این سرداران را به عنوان الگوو اسوه به جامعه امروزی جوانان عزیزکشورمان و هم جوانان امت اسلامی نشان دهد.

شریف گفت: خداوند آنچنان عزتی به سردار سلیمانی چه در زمان حیاتش و چه در زمان شهادتش عطا کرد و همواره یکی از محبوبترین سرداران کشور بود، تجلیل مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی به گفته‌ی مقام معظم رهبری بی‌نظیرترین مراسمی بود که بیان کننده احترامی است که مردمان این دیار ولایت‌مدار به خادمان مخلص و واقعی خود دارند.

وی گفت: سردار سلیمانی در عین گمنامی نام آورترین سردار بود و که اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت و مسئولان باید در مکتب حاج قاسم درس مردمداری و ولایتمداری بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها