تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 10:38
168 بازدید
کد خبر : 184774

اراک آماده برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر

اراک آماده برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر

ایسنا/مرکزی این روزها شهر اراک به کانون توجه فوتبال دوستان ایرانی تبدیل شده و مانند هفته گذشته، مهم‌ترین بازی‌ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال هم این هفته در اراک برگزار می‌شود. این دیدار بین تیم صدرنشسن استقلال و تیم رده چهارمی آلومینیوم، از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و با قضاوت اشکان

اراک آماده برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر

ایسنا/مرکزی این روزها شهر اراک به کانون توجه فوتبال دوستان ایرانی تبدیل شده و مانند هفته گذشته، مهم‌ترین بازی‌ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال هم این هفته در اراک برگزار می‌شود.

این دیدار بین تیم صدرنشسن استقلال و تیم رده چهارمی آلومینیوم، از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار خواهد شد.

هفته گذشته بازی مهم پرسپولیس و سپاهان در اراک برگزار ‌شد و این هفته استقلال به اراک آمده تا با آلومینیوم روبرو شود. آلومینیوم تیمی است که تا همین هفته قبل با دو گل خورده و بدون شکست، همسایه و هم‌ردیف استقلال در آمار دارای کمترین شکست و کمترین گل خورده بود، اما چهارشنبه گذشته به آبادان رفت و ۳ بر یک مغلوب شد و البته رسول خطیبی هم اعلام کرد این شکست را فراموش کرده و به فکر بازی استقلال خواهد بود.

استقلال تنها تیم لیگ برتر است که تا هفته دوازدهم شکستی را متحمل نشده است. شاگردان مجیدی با هشت پیروزی و چهار تساوی با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارند و پرسپولیس ۲۵ امتیازی نزدیک‌ترین تعقیب کننده آبی های پایتخت در رده دوم است.

آلومینیوم‌ اراک هم که در دومین فصل حضور در لیگ برتر به هیچ تیمی در اراک اجازه خودنمایی نداده و توانسته با نمایش بهتر نسبت به رقبای خود، ۴ پیروزی و ۲ تساوی خانگی داشته باشد، تنها شکست پرسپولیس را به مانند فصل گذشته در اراک رقم زد. شاگردان خطیبی در مصاف با استقلال هم به دنبال کسب سه امتیاز خانگی حساس مقابل آبی پوشان هستند تا جایگاه خود در بالای جدول را حفظ کند. آلومینیوم سازان با فراموش کردن تنها شکست خود برابر صنعت نفت، برای رسیدن به ششمین پیروزی خود در لیگ برتر به مصاف استقلالی می روند که تا پایان هفته دوازدهم باختی نداشته است .

لازم به ذکر است تیم استقلال علیرغم فاصله کم تهران با اراک، یکشنبه شب با پروازی اختصاصی از فرودگاه مهرآباد وارد شهر اراک شده و در هتل امیرکبیر این شهر در کنار تیم آلومینیوم اسکان یافت تا آماده جدال با نماینده اراک شود. هوای اراک هم از روز گذشته به تناوب بارانی و مه گرفته بوده است و این بازی در دمای ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد و در هوای احتمالا بارانی و ابری اراک، در استادیوم خالی از تماشاگر امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی آلومینیوم اراک برای دیدار با استقلال:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زده، وحید محمد زاده، میلاد فخرالدینی، مصطفی احمدی، امیر نوری، پوریا آریا کیا، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی نژاد و نیما درودی

ترکیب احتمالی استقلال برابر دیدار با آلومینیوم اراک:

سیدحسین حسینی، عارف آغاسی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا، رودی ژستد و آرمان رمضانی

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها