تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:10
187 بازدید
کد خبر : 192622

ارتقای اینترنت ۵۰ روستای بروجرد در سال آینده

ارتقای اینترنت ۵۰ روستای بروجرد در سال آینده

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از ارتقای اینترنت و افزایش سطح آنتن‌دهی ۵۰ روستای بروجرد و اشترینان تا نیمه اول ۱۴۰۰ خبر داد. فاطمه مقصودی در جریان بازدید از روستای توده‌زن که امروز ۱۸ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در نیمه نخست سال آینده ۵۰ روستای شهرستان

ارتقای اینترنت ۵۰ روستای بروجرد در سال آینده

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از ارتقای اینترنت و افزایش سطح آنتن‌دهی ۵۰ روستای بروجرد و اشترینان تا نیمه اول ۱۴۰۰ خبر داد.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از روستای توده‌زن که امروز ۱۸ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در نیمه نخست سال آینده ۵۰ روستای شهرستان از نعمت اینترنت و افزایش آنتن‌دهی موبایل بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام می‌تواند در افزایش سطح رضایتمندی مردم و بخصوص دانش‌آموزان در روستاها تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: برخی نقاط روستایی و جاده‌های شهرستان نیز با کمبود آنتن‌دهی موبایل همراه هستند که برای ارتقای آنتن‌دهی این نقاط نیز برنامه‌ریزی شده است.

مقصودی همچنین در بازدید از روستاهای تابعه آبسرده، اضافه کرد: افزایش سطح دسترسی روستاها به اینترنت و افزایش آنتن‌دهی موبایل به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم در روستاها است.

وی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی برای افزایش آنتن‌دهی موبایل، مشکل ارتباطات روستاهای این منطقه رفع شود تا مردم و بخصوص دانش‌آموزان بتوانند برای تحصیل در شرایط کرونایی مشکلی نداشته باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع  قویت آنتن‌دهی موبایل در روستای والانجرد و حومه تأکید کرد.

مقصودی ادامه داد: در شرایط کنونی افزایش سطح آنتن‌دهی موبایل و افزایش پهنای باند اینترنت بسیار ضروری و لازم است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده افزایش سطح آنتن‌دهی موبایل و افزایش سرعت اینترنت برای روستاهای بروجرد و اشترینان در دستور کار است تا بتوانیم بیش از پیش رضایت‌مندی مردم را حاصل کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها