تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:12
129 بازدید
کد خبر : 188310

اضافه‌ شدن سرمایه انسانی جوان به عرصه فرهنگ و هنر، امری افتخارآمیز است

اضافه‌ شدن سرمایه انسانی جوان به عرصه فرهنگ و هنر، امری افتخارآمیز است

ایسنا/مرکزی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر نیروی انسانی جوانی که در عرصه فرهنگ و هنر استان شناخته، کشف و به مجموعه فرهنگی استان اضافه شود، شاهکار مدیران فرهنگی آن استان خواهد بود. سیدمحمد هاشمی روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در آیین تودیع حجت‌الاسلام دانشی و معارفه دکتر سینا

اضافه‌ شدن سرمایه انسانی جوان به عرصه فرهنگ و هنر، امری افتخارآمیز است

ایسنا/مرکزی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر نیروی انسانی جوانی که در عرصه فرهنگ و هنر استان شناخته، کشف و به مجموعه فرهنگی استان اضافه شود، شاهکار مدیران فرهنگی آن استان خواهد بود.

سیدمحمد هاشمی روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در آیین تودیع حجت‌الاسلام دانشی و معارفه دکتر سینا دلشادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تمام آن چیزی بود که سردار قاسم سلیمانی بنابر ایمانی که به عدالت و حقانیت آن داشت برای آن جان داد، لذا همه افرادی که دلسوخته این شهید هستند، باید راه او را ادامه داده و از گنج جمهوری اسلامی حفاطت کنند، مبادا مسئولین با طعمه ساختن مسئولیتشان مردم را از این حکومت و انقلاب دلزده کنند.

وی ادامه داد: مظلوم‌ترین، مهجورترین و محجوب‌ترین مدیران و مسئولین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خدمت می‌پردازند، بنابراین استفاده از ظرفیت آنها بسیار مورد افتخار کشور و برای دولت دارای اهمیت است. طبق مذاکرات انجام شده با وزیر ارشاد بناست که به حداقل های معیشتی هنرمندان و کارمندان محجوب اداره و فرهنگ و ارشاد رسیدگی شود.

سینا دلشادی با تاکید بر مسئولیت در قبال تمام استعدادها افزود: نقشه راهبردی و تحول فرهنگ و هنر استان بر اساس زیست بوم‌ها و ظرفیت‌ها تدوین ‌خواهد شد، امید است بتوانیم با نقشه‌ای جامع به سمت استفاده از این استعدادها و ظرفیت‌ها پیش برویم.

وی اظهار کرد: لازم است تمامی‌ سالن‌ها و اماکن فرهنگی به نفع جامعه هنر و فرهنگ آزادسازی شود، همچنین اماکن بسیاری نیازمند احصا و بازسازی هستند که با رسیدگی به آنها بسیاری از مشکلات فرهنگی استان و هنرمندان حل خواهد شد.

دلشادی افزود: هنر موجب نشاط در جامعه خواهد شد و همه مدیران و هنرمندان می‌بایست در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی و دینی به فعالیت بپردازند. امید است در پایان ماموریتم در این حوزه بتوانم استان مرکزی را به قطب فرهنگی/ اسلامی تبدیل کرده و شهرستان خمین را به عنوان مرکز نشر آموزه‌های انقلاب و امام به کشور و جهان معرفی کنیم.

انتهای‌پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها