تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 11:41
137 بازدید
کد خبر : 181679

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح‌ها نظارت داشته باشند

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح‌ها نظارت داشته باشند

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت نظارت بر عملکرد در شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر زنجان باید با دقت بر روند اجرای طرح‌های عمران شهری نظارت داشته باشند. منصور مرادلو ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در بازدید خبرنگاران از طرح‌های عمران شهری زنجان، اظهار کرد: پیگیری امور و نظارت، جزو وظایف ذاتی

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح‌ها نظارت داشته باشند

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت نظارت بر عملکرد در شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر زنجان باید با دقت بر روند اجرای طرح‌های عمران شهری نظارت داشته باشند.

منصور مرادلو ظهر امروز (۵ دی‌ماه) در بازدید خبرنگاران از طرح‌های عمران شهری زنجان، اظهار کرد: پیگیری امور و نظارت، جزو وظایف ذاتی اعضای شورای شهر بوده و در چهار ماه گذشته سعی کرده‌ایم به این مهم، توجه لازم را داشته باشیم و تلاش شد تا روند اجرای طرح‌های بزرگی همچون پروژه سبزه‌میدان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: کیفیت کار در طرح‌های عمران شهری بسیار حائز اهمیت است و تاکید داریم که باید توجه به این موضوع بیش از گذشته باشد و ما به این موضوع حساسیت داریم؛ چراکه مردم از ما انتظار کار در کنار بهره‌وری دارند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان به انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیا در چند روز آینده اشاره کرد و افزود: در این قرارداد به طرح‌هایی همچون طرح ساماندهی مسیر ورودی بهشت زهرا توجه شده است و امیدواریم با این همکاری، وضعیت در محل برای تردد شهروندان بهبود یابد.

مرادلو همچنین به آخرین وضعیت پروژه پادگان زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: با جدیت همه مسئولان، بخش عمده کار انجام شده و انتظار داریم با مساعد شدن هوا، اوایل سال آینده شاهد تردد در این مسیر باشیم که قطعاً باعث سهولت تردد و رفاه شهروندان خواهد بود.

همچنین در این بازدید، سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به طول پروژه پادگان، اظهار کرد: این مسیر یک کیلومتری، بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه باعث باز شدن گره ترافیکی در محل اصلی تردد شهروندان خواهد شد.

منصور سلطان‌محمدی تصریح کرد: زیرسازی و امور مربوط به جدول‌گذاری انجام شده و منتظریم با بهبود وضعیت جوی، امور روبنایی از جمله آسفالت‌ریزی نیز آغاز شود که با این کار امیدواریم در ماه‌های نخست سال آینده زیر بار ترافیک برود.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس تعهد فی‌مابین مقرر بود سه ساختمان در محل پادگان احداث شود، گفت: دو ساختمان افسر نگهبانی و ساختمان ملاقات احداث شده و ساختمان مربوط به سردرب که باید جابه‌جا شود، در حال احداث است و شاهد پیشرفت ۹۰ درصدی هستیم.

سرپرست امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری زنجان نیز در ادامه بازدیدها در رابطه با آخرین وضعیت یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) زنجان، گفت: این طرح در سال ۹۷ کلنگ‌زنی ولی در ادامه با مشکلاتی مواجه شد که در چند ماه گذشته این موارد برطرف و کار با سرعت در حال پیگیری است.

علیرضا انصاری تصریح کرد: عملیات عمرانی آغاز شده و لاین جنوبی به همین منظور بسته شده و کارگران مشغول کارند. لاین شمالی نیز به مدت ۱.۵ ماه مسدود خواهد شد تا عملیات عمرانی در این مسیر نیز وارد فاز اجرایی شود.

اعضای شورا با دقت بر روند اجرای طرح‌ها نظارت داشته باشند

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها