تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 10:46
157 بازدید
کد خبر : 187559

اعلام آمادگی حماس برای مشارکت در انتخابات

اعلام آمادگی حماس برای مشارکت در انتخابات

جنبش مقاومت اسلامی حماس برای مشارکت در تمامی سطوح انتخابات فلسطین اعلام آمادگی کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (معا)، جنبش حماس در بیانیه اعلام کرد که آماده مشارکت در تمامی سطوح انتخابات فلسطین بر اساس سیاست و قوانین شفاف و در چارچوب یک توافق ملی همه جانبه است. در این

اعلام آمادگی حماس برای مشارکت در انتخابات

جنبش مقاومت اسلامی حماس برای مشارکت در تمامی سطوح انتخابات فلسطین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (معا)، جنبش حماس در بیانیه اعلام کرد که آماده مشارکت در تمامی سطوح انتخابات فلسطین بر اساس سیاست و قوانین شفاف و در چارچوب یک توافق ملی همه جانبه است.

در این بیانیه آمده است: حنا ناصر، رئیس کمیته مرکزی انتخابات با حماس تماس گرفت و خواستار اطلاع از موضع آن درقبال برگزاری مرحله دوم انتخابات محلی فلسطین شد.

حماس همچنین در این بیانیه آورده است: پیام کتبی به ناصر فرستادیم که در آن موضع خود را در قبال این انتخابات اعلام کردیم و به صراحت گفتیم که انتخابات فراگیر باید به صورت همزمان یا متوالی برگزار شود و انتخابات محلی نیز بخشی از آن باشد. هیچ جایگزینی برای وجود ندارد.

حماس در ادامه تاکید کرد: باید توسط ریاست تشکیلات خودگردان به حماس تضمین داده شود که انتخابات را در لحظات آخر لغو نکند؛ چراکه چندین بار این اتفاق رخ داده است. همچنین تشکیلات خودگردان باید در اصلاحاتی که به صورت یکجانبه در قانون انتخابات محلی لحاظ کرده است، بازنگری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها