تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:26
150 بازدید
کد خبر : 183487

اعلام حمایت پاراگوئه از فلسطین و راه‌حل “دوکشوری”

اعلام حمایت پاراگوئه از فلسطین و راه‌حل “دوکشوری”

وزیر خارجه پاراگوئه بر موضعگیری ثابت کشورش در حمایت از روند صلح و راه‌حل دو “کشوری” مطابق با اصول، قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی مربوطه و حق فلسطین در محافل بین‌المللی تاکید کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، وزیر خارجه پاراگوئه در دیداری که در دفتر خود در آسونسیون، پایتخت این کشور

اعلام حمایت پاراگوئه از فلسطین و راه‌حل "دوکشوری"

وزیر خارجه پاراگوئه بر موضعگیری ثابت کشورش در حمایت از روند صلح و راه‌حل دو “کشوری” مطابق با اصول، قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی مربوطه و حق فلسطین در محافل بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، وزیر خارجه پاراگوئه در دیداری که در دفتر خود در آسونسیون، پایتخت این کشور با ابراهیم الزبن، سفیر فلسطین داشت، بر موضعگیری کشورش در حمایت از عملیات قانونی و بین‌المللی تعقیب و پیگرد مجرمان جنگی تاکید کرد و گفت: پاراگوئه از روند صلح و راه‌حل دو کشوری مطابق با اصول، قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی مربوطه و حق فلسطین در محافل بین‌المللی حمایت می‌کند.

الزبن با رئیس پارلمان پاراگوئه نیز دیدار کرد.

رئیس پارلمان پاراگوئه نیز بر حمایت پارلمان کشورش از حقوق فلسطین تاکید و اعلام کرد دعوت الزبن برای سفر به فلسطین در ماه مه آتی را می‌پذیرد و در راس هیاتی پارلمانی به این کشور سفر خواهد کرد.

در این دیدار تعدادی از نمایندگان پارلمان پاراگوئه و فرناندو لوگو، رئیس جمهور پیشین این کشور نیز حضور داشتند.

همچنین الزبن در دادگاه عالی انتخابات پاراگوئه با قاضی ماریا الینا که آمادگی کشورش برای نظارت بر انتخابات فلسطین را اعلام کرده بود، دیدار کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها