تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:58
210 بازدید
کد خبر : 183217

اعمال محدودیت‌های مجدد در سیرجان

اعمال محدودیت‌های مجدد در سیرجان

ایسنا/کرمان فرماندار سیرجان گفت: پیرو تبدیل وضعیت شهرستان سیرجان از زرد به نارنجی و بر اساس مصوبات امروز ستاد مقابله با کرونای شهرستان و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، برخی محدودیت‌ها از امروز اعمال می شود. “سهراب بهاءالدینی” امروز ۲۵ بهمن ماه با اشاره به اینکه سیرجان در حال حاضر تنها شهر نارنجی استان است، افزود: از امروز

اعمال محدودیت‌های مجدد در سیرجان

ایسنا/کرمان فرماندار سیرجان گفت: پیرو تبدیل وضعیت شهرستان سیرجان از زرد به نارنجی و بر اساس مصوبات امروز ستاد مقابله با کرونای شهرستان و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، برخی محدودیت‌ها از امروز اعمال می شود.

“سهراب بهاءالدینی” امروز ۲۵ بهمن ماه با اشاره به اینکه سیرجان در حال حاضر تنها شهر نارنجی استان است، افزود: از امروز تا زمانی که وضعیت سیرجان نارنجی باشد، تالارهای پذیرایی، استخرهای شنا، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، مهدکودک‌ها، سینماها، گیم‌نت‌ها تعطیل خواهند بود.

وی اظهار کرد: همچنین ادارات و دستگاه‌های دولتی و اجرایی به جز فرمانداری، بخشداری‌ها و حوزه سلامت، موظفند از حضور دوسوم کارکنان خود بهره گیرند.

بهاءالدینی ادامه داد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار است و با جدیت پیگیری می شود.

فرماندار سیرجان ابراز امیدواری کرد با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همگان، وضعیت شیوع بیماری کرونا در سیرجان کاهش یابد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها