تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:16
154 بازدید
کد خبر : 189522

افتتاح و بهره‌برداری دبیرستان ۹ کلاسه ناحیه منفصل شهر ننله سنندج

افتتاح و بهره‌برداری دبیرستان ۹ کلاسه ناحیه منفصل شهر ننله سنندج

ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: دبیرستان ناحیه منفصل شهری ننله سنندج با هزار و ۲۵۷ متر زیربنا در چهار طبقه احداث‌شده است. محمد صدیق ثابتی امروز(۲۰ بهمن‌ماه) در بهره‌برداری از مدرسه ۹ کلاسه دبیرستان ناحیه منفصل شهری ننله سنندج، با حضور استاندار کردستان اظهار کرد: در حوزه بازآفرینی شهری در استان ۶۴ پروژه در

افتتاح و بهره‌برداری دبیرستان ۹ کلاسه ناحیه منفصل شهر ننله سنندج

ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: دبیرستان ناحیه منفصل شهری ننله سنندج با هزار و ۲۵۷ متر زیربنا در چهار طبقه احداث‌شده است.

محمد صدیق ثابتی امروز(۲۰ بهمن‌ماه) در بهره‌برداری از مدرسه ۹ کلاسه دبیرستان ناحیه منفصل شهری ننله سنندج، با حضور استاندار کردستان اظهار کرد: در حوزه بازآفرینی شهری در استان ۶۴ پروژه در دست اجرا است که از این تعداد ۱۱ مورد به بهره‌برداری رسیده و مابقی پروژه‌ها با درصد پیشرفت فیزیکی بسیار خوب در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه حوزه بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی درزمینهٔ مدرسه‌سازی در تمام شهرهای استان اقدام به ساخت مدرسه کرده است، افزود: حوزه بازآفرینی شهری در ناحیه منفصل شهری ننله و نایسر سنندج مدرسه ساخته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: دبیرستان ناحیه منفصل شهری ننله سنندج با هزار و ۲۵۷ متر زیربنا در چهار طبقه احداث‌شده است که دارای ۹ کلاس آموزشی، ۲ کلاس آزمایشگاهی، یک کارگاه حرفه‌وفن، یک کلاس سمعی و بصری، ۷۰ متر فضای کتابخانه و ۵۰ متر سرایداری است.

ثابتی ذکر کرد: حوزه بازآفرینی شهری برای احداث پارک، بلوار، ساماندهی رودخانه و همچنین درزمینهٔ های مختلف با مبلغ اولیه ۱۰۵ میلیارد تومان شروع به ساخت کرده که با افزایش ۲۵ درصدی این اعتبار به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری، استان کردستان با فاصله و اختلاف زیاد نسبت به سایر استان‌ها در جذب بودجه استان اول بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها