تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:12
83 بازدید
کد خبر : 191294

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه ۴۰۰ میلیاردی در اسدآباد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه ۴۰۰ میلیاردی در اسدآباد

ایسنا/همدان در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ۳۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، صنعتی و مخابراتی با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان و مسئولان شهرستان در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد. فاز ۲ جاده سلامت نخستین طرح هشتمین روز دهه فجر بود که در

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه ۴۰۰ میلیاردی در اسدآباد

ایسنا/همدان در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ۳۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، صنعتی و مخابراتی با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان و مسئولان شهرستان در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

فاز ۲ جاده سلامت نخستین طرح هشتمین روز دهه فجر بود که در شهرستان اسدآباد کلنگ زنی شد، در مراسم کلنگ زنی این طرح فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه طرح جاده سلامت یکی از بزرگترین طرح های شهرداری به شمار می رود، گفت: طرح جاده سلامت به طول یک کیلومتر به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از المان شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی شهید مدنی تا ابتدای بلوار سردار شهید قهاری طراحی شده که فاز ۲ آن ظرف مدت شش ماه اجرا خواهد شد.

افتتاح بزرگترین واحد شرکت شهرک های گلخانه ای استان در اسدآباد 

گلخانه ۷۰۵۶ مترمربعی سبزی و صیفی با اعتبار و سرمایه گذاری  ۱۱ هزار و ۶۸۰ میلیون ریال در شهرک گلخانه ای پردیس اسدآباد به عنوان دومین طرحی بود که همزمان با پنج طرح کشاورزی دیگر امروز با حضور مسئولان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان اسدآباد در آیین افتتاح این طرح، با اشاره به اینکه این طرح یکی از بزرگترین واحدهای شرکت شهرک های گلخانه ای در سطح استان همدان به شمار می رود، اظهار کرد: همزمان با طرح فوق دو طرح گلخانه ای نیز در این شهرک به بهره برداری رسید.

سعید کتابی مساحت کل سه طرح همزمان افتتاح شده گلخانه ای سبزی و صیفی را افزون بر ۱۳ هزار و ۸۵۶ مترمربع با اعتبار ۳۰ هزار و ۵۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و آورده شخصی سرمایه گذار با اشتغالزایی ۱۲ نفر  برشمرد.

وی گفت: سه طرح دیگر در حوزه کشاورزی با اعتباری افزون بر ۵۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد که جاده بین مزارع روستاهای نجف آباد و طویلان سفلی به طول ۴.۳ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۳۰۰۰ میلیون ریال، احیاء و مرمت قنات های محله سیدان و شیلاندر علیا به طول ۵۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۱۱۰۰ میلیون ریال و پل بین مزارع روستاهای وندرآباد و بهراز با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح هاست.

کلنگ زنی فاز دوم شرکت سولار گستر غرب و فاز دوم کارخانه فوم آدراپانا در شهرک صنعتی

فاز دوم شرکت سولار گستر غرب(تولید سبد میوه و لوله ) واقع در شهرک صنعتی اسدآباد با اعتبار ۹۲ هزار میلیون ریال با اشتغالزایی پنج نفر و نیز فاز دوم کارخانه فوم آدراپانا از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان و جمعی از مسئولان شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار اسدآباد در کلنگ زنی طرح فاز دوم سولار گستر، از آغاز عملیات اجرایی سه طرح جدید در شهرک صنعتی این شهرستان در دهه مبارک فجر با اعتباری افزون بر ۱۶۰ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: احداث کارخانه تولید پلاستیک(تولید مخزن و تانکر پلاستیکی) با اعتبار ۲۶ هزار میلیون ریال، فاز دوم شرکت سولار گستر غرب با اعتباری افزون بر ۹۲ هزار میلیون ریال و فاز دوم کارخانه فوم آدراپانا با اعتباری افزون بر ۴۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال  سه طرح کلنگ زنی شده شهرک صنعتی  اسدآباد هستند که ساخت و احداث آنها برای ۲۵ نفر از جوانان اسدآبادی اشتغال به همراه دارد.

افتتاح طرح ارتقاء به ۳G و ۴G تعداد ۱۴ سایت در ساختمان ولیعصر(عج) مخابرات

طرح ارتقاء به ۳G و ۴G تعداد ۱۴ سایت در ساختمان ولیعصر(عج) مخابرات اسدآباد آخرین طرح افتتاح شده امروز در دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان و جمعی از مسئولان شهرستان در اسدآباد بود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به افتتاح همزمان ۲۳ طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر ۱۰۸ هزار و ۴۱۰ میلیون ریال در اسدآباد در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، گفت: ارتقا به ۳G و ۴G تعداد ۱۴ سایت سطح شهرستان با اعتبار ۹۸ هزار میلیون ریال، ارتقاء به ۳G خاکریز با اعتبار ۵۰۰۰ میلیون ریال، احداث BTS جدید سه روستای هلور و میوله و تختی آباد با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال از جمله طرح های مخابراتی همزمان افتتاح شده بودند .

کتابی ادامه داد: علاوه بر این طرح ها SIPPHONE روستای کینی سایه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیون ریال، OLT بر بستر فیبر در چهار روستای آجین، میوله، حسام آباد و یوسف‌آباد با اعتبار ۱۰۰۰ میلیون ریال و ADSL  تعداد پنج روستا با اعتبار ۴۱۰ میلیون ریال نیز به صورت همزمان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها