تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:51
165 بازدید
کد خبر : 188135

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی اقتصادی در کهگیلویه

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی اقتصادی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ طرح عمرانی اقتصادی در کهگیلویه به بهره برداری رسید دارا کریمی نژاد در حاشیه این افتتاحیه‌ها در جمع خبرنگاران اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد. فرماندار شهرستان کهگیلویه دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی اقتصادی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ طرح عمرانی اقتصادی در کهگیلویه به بهره برداری رسید

دارا کریمی نژاد در حاشیه این افتتاحیه‌ها در جمع خبرنگاران اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: امروز در شهرستان، ۵ طرح به نمایندگی ۳۲ طرح افتتاح شد.

وی از افتتاح چمن مصنوعی روستای سرماهور و طرح پرواربندی بره ۳۰۰ راسی در روشن‌آباد به عنوان طرح‌های افتتاحی نام برد و تصریح کرد: ۵۰۰میلیون تومان برای چمن مصنوعی و یک میلیارد تومان برای طرح پروار بندی هزینه شده است.

کریمی‌نژاد از تغذیه مصنوعی تنگ سپو، پروژه سنگ ملاتی آبخیزداری حوزه کلایه و مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر به عنوان دیگر طرح‌های افتتاحی در کهگیلویه نام برد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال برای ۱۷ نفر در حوزه اقتصادی و ۱۵۰ نفر در امور عمرانی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، تجدید بیعت با شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهید ظهراب بتوخت از دیگر برنامه‌های امروز مسئولان بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها