تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:34
181 بازدید
کد خبر : 191028

افتتاح ۳۸ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان سمنان در سالجاری

افتتاح ۳۸ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان سمنان در سالجاری

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در ۱۰ ماه سالجاری پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین آلات و انجام تولید، به مرحله بهره برداری رسید. حسن آل‌بویه با اعلام این خبر افزود:  با آغاز به کار و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی

افتتاح ۳۸ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان سمنان در سالجاری

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در ۱۰ ماه سالجاری پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین آلات و انجام تولید، به مرحله بهره برداری رسید.

حسن آل‌بویه با اعلام این خبر افزود:  با آغاز به کار و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای ۸۶۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری انجام شده در این واحدهای تولیدی حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان یادآور شد: ۳۳ واحد صنعتی در مدت مشابه سال گذشته و نیز در ۱۰ ماه سال ۹۷، ۳۱ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسید که در مجموع زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم شد.

وی تصریح کرد: ۲۸۸ فقره قراداد واگذاری زمین به مساحت ۱۴۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۱۰ ماه سال جهش تولید به سرمایه‌گذاران اعطا شده است.

آل‌بویه گفت: در حالی میزان واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شرکت برای طرح‌های مختلف صنعتی و تولیدی در استان ۱۴۵ هکتار بود که در طول کل سال ۹۸ این مساله، ۱۰۳ هکتار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابرازداشت: سال گذشته ۱۰۳ هکتار اراضی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۴۶ فقره قرارداد به سرمایه‌گذار واگذار شد.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها