تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:38
162 بازدید
کد خبر : 191060

افتتاح ۳ پروژه خیری در شهرستان چرام

افتتاح ۳ پروژه خیری در شهرستان چرام

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۳ فضای آموزشی خیری با در قالب ۱۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در شهرستان چرام خبر داد. “پیروز کرمی”در افتتاح مدرسه خیری کوثر چرام افزود: در شهرستان چرام ۳ فضای آموزشی خیری با در قالب

افتتاح ۳ پروژه خیری در شهرستان چرام

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۳ فضای آموزشی خیری با در قالب ۱۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در شهرستان چرام خبر داد.

“پیروز کرمی”در افتتاح مدرسه خیری کوثر چرام افزود: در شهرستان چرام ۳ فضای آموزشی خیری با در قالب ۱۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان با زیر بنای ۱۳۲۰ مترمربع افتتاح شد.
وی تصریح کرد: مدرسه کلاسه شهر چرام با مشارکت بنیاد برکت، مدرسه ۲ کلاسه روستای بعثت عزیزی با مشارکت بنیاد علمی فرهنگی قلم چی و مدرسه ۲ کلاسه روستای رودخانه سادات امام زاده علی با مشارکت بنیاد یاوری فرهنگی احداث و تحویل دانش آموزان این مناطق شد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نگهداری و مواظبت از مدارس بر همه ی کسانی که در تعلیم و تربیت نقش دارند واجب است.
به گزارش ایسنا، طی مراسمی در هشتمین روز از دهه پرفروغ فجر با حضور “سید حشمت الله صمیمی دوست” معاون استاندار، ” پیروز کرمی” مدیر کل نوسازی مدارس، “هادی فتاحی اصل” فرماندار و “رحیم بازی بناری” مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام و دیگر مقامات استانی و شهرستانی مدرسه ۶ کلاسه برکت کوثر چرام به نمایندگی از ۳ فضای آموزشی در شهرستان چرام به بهره برداری رسید.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها