تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:55
171 بازدید
کد خبر : 182165

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تصویب شد

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تصویب شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی از تصویب افزایش حقوق و مزایای کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در جلسۀ هیئت امنای این دانشگاه خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر غلامعلی کارگر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه مربوط به افزایش کارکنان غیرهیئت علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شده که پیرو آن

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تصویب شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی از تصویب افزایش حقوق و مزایای کارکنان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در جلسۀ هیئت امنای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامعلی کارگر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه مربوط به افزایش کارکنان غیرهیئت علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شده که پیرو آن متن درخواست افزایش حقوق در هیئت امنای دانشگاه مصوب شد و منتظر ابلاغ این مصوبه هستیم و به محض ابلاغ، احکام جدید نیز صادر خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از نظر پرداخت حق التدریس، حق التحقیق، هدایت و داوری پایان‌نامه‌های اعضای هیئت علمی، دانشگاه علامه‌طباطبائی جزو دانشگاه های بدون تاخیر در پرداخت و پیشرو است. با وجود محدودهایی که در زمینه های اقتصادی و مالی در کشور وجود دارد در این زمینه هم تلاش کرده ایم که حقوق حق التدریس‌ها و… به موقع پرداخت شوند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع اضافه‌کاری‌های کارکنان اداری نیز دغدغۀ دیگری است که علی رغم محدودیت های مالی و تاکیدهای رئیس محترم دانشگاه در این زمینه هم تاخیری نداریم و اضافه‌کاری‌ها هم مرتب در هر ماه پرداخت می شوند.

به گفتۀ دکتر کارگر، تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ حدود ۲ میلیارد تومان یارانه برای بیمۀ تکمیلی اعضای هیئت علمی و اداری دانشگاه پرداخت شده است و ارائۀ خدمات به همکاران در این حوزه تقریباً به روز است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، وی تاکید کرد: در ارتباط با شرکت های پیمانکاری و خدماتی که با دانشگاه کار می کنند باید گفت که تمام تلاش خود را کرده ایم که بدهی ها و معوقات آنها را پرداخت کنیم تا به این شرکت ها ضرر و فشار مالی وارد نشوند. امسال سهم دانشگاه از محل بودجه عمومی دولت حتی کفاف حقوق و مزایای کارکنان و جبران خدمات نیروی انسانی دانشگاه را نمی داد ولی با مدیریت بهینۀ منابع، صرفه جویی و افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه، تقریباً تمام مطالبات پیمانکاران دانشگاه نیز پرداخت شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی در پایان تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبائی از معدود دانشگاه هایی در کشور است که تا این تاریخ و به خصوص در سال ۱۳۹۹ تمام امور مربوط به پروژه های عمرانی دانشگاه را به اتکای اسناد خزانۀ اسلامی، مدیریت و پرداخت کرده به نحوی که بیش از ۹۹ درصد اسناد خزانه تخصیصی به این دانشگاه جذب شده است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها