تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:36
146 بازدید
کد خبر : 192005

افزایش ۲۳ درصدی بارش‌ها در قزوین

افزایش ۲۳ درصدی بارش‌ها در قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه سامانه بارشی که از ۲ روز گذشته در سطح منطقه فعال بود تا ظهر امروز ۱۹ بهمن از منطقه خارج می‌شود، گفت: در حالت نقطه‌ای کمبود بارش نداریم، در نقطه شهر قزوین نسبت به سال قبل ۲۳ درصد و نسبت به دوره آماری ۹ درصد افزایش

افزایش ۲۳ درصدی بارش‌ها در قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به اینکه سامانه بارشی که از ۲ روز گذشته در سطح منطقه فعال بود تا ظهر امروز ۱۹ بهمن از منطقه خارج می‌شود، گفت: در حالت نقطه‌ای کمبود بارش نداریم، در نقطه شهر قزوین نسبت به سال قبل ۲۳ درصد و نسبت به دوره آماری ۹ درصد افزایش بارش داریم.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود سامانه بارشی که از ۲ روز گذشته در سطح منطقه فعال بود تا ظهر امروز ۱۹ بهمن از منطقه خارج شود، در برخی از مناطق استان بارش‌هایی را به‌صورت رگباری شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز تا اواخر هفته وضعیت جوی پایدار و آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود، طی این مدت در شهر آوج ۴۰ میلی‌متر، قزوین ۱۵.۲ میلی‌متر و در معلم کلایه ۲۴.۷ میلی‌متر بارش باران را شاهد بودیم. از فردا روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با صفر و سیردان با ۱۱ درجه سلسیوس به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین چهار و هشت درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

آخوندی در پایان سخنانش در خصوص بارش‌ها در سال زراعی جاری تصریح کرد: در حالت نقطه‌ای کمبود بارش نداریم، در نقطه شهر قزوین نسبت به سال قبل ۲۳ درصد و نسبت به دوره آماری ۹ درصد افزایش بارش داریم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها