تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 11:20
166 بازدید
کد خبر : 188650

افزایش ۳۵ درصدی تصادفات فوتی در محور بجنورد به جنگل گلستان طی امسال

افزایش ۳۵ درصدی تصادفات فوتی در محور بجنورد به جنگل گلستان طی امسال

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده پلیس راه خراسان شمالی از افزایش ۳۵ درصدی تصادفات فوتی در محور بجنورد به جنگل گلستان طی امسال خبر داد. سرهنگ اسپیدکار در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: تعداد تصادفات حرجی در این محور با افزایش شش درصدی و مجموع تصادفات در محور مذکور با افزایش

افزایش ۳۵ درصدی تصادفات فوتی در محور بجنورد به جنگل گلستان طی امسال

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده پلیس راه خراسان شمالی از افزایش ۳۵ درصدی تصادفات فوتی در محور بجنورد به جنگل گلستان طی امسال خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: تعداد تصادفات حرجی در این محور با افزایش شش درصدی و مجموع تصادفات در محور مذکور با افزایش پنج درصدی مواجه بوده است.

وی به محور بجنورد به شیروان نیز اشاره کرد و افزود: تعداد تصادفات فوتی در این محور رشد ۵۲ درصدی و تصادفات جرحی نیز رشد ۶۴ درصدی داشته است.

به گفته سرهنگ اسپیدکار مجموع تصادفات در این محور افزایش ۵۲ درصدی داشته است.

وی اظهارکرد: ۴۸ درصد از تصادفات رخ داده در این استان در محورهای فرعی و ۵۲ درصد نیز در محورهای اصلی بوده است.

این مقام مسئول به عامل بروز تصادفات در محورهای خراسان شمالی نیز اشاره و تصریح کرد: ۳۲ درصد تصادفات اتفاق افتاده در این استان به علت واژگونی خودرو، ۱۸ درصد عدم رعایت جلو به پهلو، ۳۴ درصد عدم توجه کافی به جلو، ۱۸ درصد سرعت غیرمجاز و ۱۳ درصد نیز عدم رعایت جلو به عقب بوده است.

وی تاکیدکرد: دوربرگردان هایی که از سمت خراسان رضوی به سوی فاروج وجود دارد از لحاظ بروز تصادفات بحرانی است.

فرمانده پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به نشست های رخ داده در منطقه خندقلوی شهرستان بجنورد گفت: جاده در این منطقه دچار نشست شده است و اگر اصلاح نشود برای زمان عید نوروز که حجم تردد چندین برابر می شود، مسئله بحرانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها