تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:11
173 بازدید
کد خبر : 187835

اقتدار انقلاب اسلامی قدرت های استکباری را به چالش کشید

اقتدار انقلاب اسلامی قدرت های استکباری را به چالش کشید

ایسنا/مازندران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت با عزمی قاطع به سوی آرمان های حقیقی مبتنی بر مردم سالاری دینی گام برمی دارد. علی کریمی فیروزجایی درآئین مردمی جشن پیروزی انقلاب در بابل افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ودر پرتو آموزه های وحیانی اسلام به قله اقتدار

اقتدار انقلاب اسلامی قدرت های استکباری را به چالش کشید

ایسنا/مازندران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت با عزمی قاطع به سوی آرمان های حقیقی مبتنی بر مردم سالاری دینی گام برمی دارد.

علی کریمی فیروزجایی درآئین مردمی جشن پیروزی انقلاب در بابل افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ودر پرتو آموزه های وحیانی اسلام به قله اقتدار و بالندگی نزدیک شده است.
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به چالش های کنونی عرصه اقتصاد افزود: برغم شرایط تحریمی و فشارهای ظالمانه دشمنان کشورمان در بسیاری از زمینه های اقتصادی مانند تولیدات زیربنایی ، سدسازی، محصولات دانش بنیان ، داروهای نوترکیب ، محصولات آلیاژی ، پتروشیمی ، فناوریهای نوین ارتباطی و پزشکی و فرآورده های نفتی،صنایع هسته ای و شیلاتی ، باغی و زراعی پیشتاز منطقه و جهان است.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر هویت دینی انقلاب اسلامی که در پرتو مجاهدتهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به حیات خود ادامه میدهد افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها نمونه حکومت جهانی است که با نماد شیعه مقابل امپریالیسم و امپراطوری غرب و شرق متولد شد و با اقتدارکامل توانایی های آنان را به چالش کشید.
کریمی فیروزجایی با اشاره به پیشرفتهای شگرف انقلاب اسلامی  در بخش های گوناگون سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی یادآورشد: بزرگترین نعمت و هدیه نهضت الهی امام راحل خودباوری و استقلال فکری و فرهنگی بود که برپایه آن تحولات عمده در کشور رقم خورد.
این نماینده مجلس ، مردمی بودن انقلاب و تاثیر رای مردم بر سرنوشت کشور را وجه تمایز آشکار جمهوری اسلامی با همه نظام های سیاسی جهان دانست وافزود: هم اکنون رای واراده مردم بر تمامی عرصه های حیاتی کشور حاکم است.
نماینده مردم بابل با اشاره به تلاش وقیحانه دشمنان برای نادیده انگاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان غدار انقلاب به سرکردگی آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را بعنوان حکومت غیر مترقی و عقب مانده در رسانه های تحت الحمایه خود معرفی می کنند که در محافل غیر رسمی همواره از پیشرفتهای خیره کننده انقلاب ما اظهار شگفتی و نگرانی می کنند.
کریمی فیروزجایی ظهور اراده های ایمانی متکی به اندیشه های ناب اسلامی را جلوه بی نظیر انقلاب در جای جای میهن اسلامی دانست وافزود: جوانان مومن و انقلابی باید موتور محرکه کشور را برای تحقق اهداف محوری انقلاب در گام دوم به حرکت درآورند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:  عصر آینده تبلور اندیشه و اراده های تابناک انقلابی در ایران و سایر نقاط جهان  است .
کریمی فیروزجایی با تاکید بر نقش ممتاز مردم در عرصه های مختلف انقلاب خاطر نشان کرد: پیشرفت و شکوفایی اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی کشور مرهون حضور بانشاط و فعال قشرهای مردمی است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها