تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:29
206 بازدید
کد خبر : 188485

الحوثی: تداوم محاصره یمن جنایت مضاعف است

الحوثی: تداوم محاصره یمن جنایت مضاعف است

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی محاصره این کشور توسط ائتلاف متجاوز عربی را جنایت و تداوم آن را “جنایت مضاعف” خواند. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله در سخنانی با اشاره به محاصره این کشور توسط

الحوثی: تداوم محاصره یمن جنایت مضاعف است

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی محاصره این کشور توسط ائتلاف متجاوز عربی را جنایت و تداوم آن را “جنایت مضاعف” خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله در سخنانی با اشاره به محاصره این کشور توسط ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی، اظهار کرد: نفس محاصره یک جنایت است و تداوم آن جنایت مضاعف به شمار می‌رود.

وی افزود: محاصره یمن اقدامی عمدی است و از آن به عنوان سلاحی علیه ملت یمن استفاده می‌شود.

الحوثی خاطرنشان کرد: اگر این جنایت‌های آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و هم‌پیمانانشان تروریسم بین‌المللی تمام عیار نیست، پس تروریسم به چه معنا است؟

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه تأکید کرد: جلوگیری از ورود کشتی‌های حامل تولیدات نفتی به یمن تروریسم علیه تمامی ملت یمن به شمار می‌رود.

محاصره یمن با حضور ناوهای عربستان سعودی در آب‌های یمن در سال ۲۰۱۵ و پس از حمله نظامی عربستان به یمن آغاز شد و با بی‌توجهی به درد و رنج ملت یمن درپی این محاصره تا به امروز ادامه یافته است.

این محاصره که آمریکا نیز در اکتبر ۲۰۱۶ به آن پیوست منجر به گسترش شدید بیماری‌ها، گرسنگی شدید، سوء تغذیه و ایجاد یک قحطی گسترده در یمن شده‌ است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها