تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:26
174 بازدید
کد خبر : 187964

المپیکی ها زیر ذره بین کنترل دوپینگ/ فخری: نادو مرتب تست می گیرد

المپیکی ها زیر ذره بین کنترل دوپینگ/ فخری: نادو مرتب تست می گیرد

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکاران المپیکی و کسانی که به دنبال گرفتن سهمیه المپیک هستند به طور مرتب تحت کنترل دوپینگ قرار دارند. به گزارش ایسنا، با توجه به در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک  برای تعیین تکلیف سهمیه های باقی مانده  و هم چنین برگزاری

المپیکی ها زیر ذره بین کنترل دوپینگ/ فخری: نادو مرتب تست می گیرد

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکاران المپیکی و کسانی که به دنبال گرفتن سهمیه المپیک هستند به طور مرتب تحت کنترل دوپینگ قرار دارند.

به گزارش ایسنا، با توجه به در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک  برای تعیین تکلیف سهمیه های باقی مانده  و هم چنین برگزاری بازی های المپیک، طبیعتا باید حساسیت ها نسبت به کنترل دوپینگ ورزشکاران افزایش پیدا کند چرا که کوچکترین اشتباهی در این زمینه می توند منجر به از دست رفتن یک سهمیه شود.

پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و معاون کاروان ایران در بازی های الپیک در مورد حساسیت نسبت به کنترل دوپینگ ورزشکاران المپیکی بیان کرد: به صورت دوره ای از ورزشکارانی که برای مسابقات کسب سهمیه  و خود المپیک آماده می شوند و در اردوهای تیم ملی هستند، تست دوپینگ گرفته می شود. ستاد مبارزه با دوپینگ به طور مرتب  و به صورت رندوم از ورزشکاران تست دوپینگ می گیرد. بنابراین ورزشکاران هم مطلع هستند که نباید از داروهای ممنوعه استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها