تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 18:25
53 بازدید
کد خبر : 186390

امام جمعه ملایر: دشمن باید ملتمسانه به دنبال سازش با ملت ایران باشد

امام جمعه ملایر: دشمن باید ملتمسانه به دنبال سازش با ملت ایران باشد

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر با بیان اینکه نباید دشمن را دعوت به سازش کرد بلکه دشمن باید ملتمسانه به دنبال سازش با ملت ایران باشد، گفت: ما نباید به این امانت بزرگ که حاصل خون ۲۳۶ هزار شهید خیانت کنیم، باید همچنان انقلابی و ثابت قدم بمانیم که آینده از آن اسلام ناب محمدی است. حجت

امام جمعه ملایر: دشمن باید ملتمسانه به دنبال سازش با ملت ایران باشد

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر با بیان اینکه نباید دشمن را دعوت به سازش کرد بلکه دشمن باید ملتمسانه به دنبال سازش با ملت ایران باشد، گفت: ما نباید به این امانت بزرگ که حاصل خون ۲۳۶ هزار شهید خیانت کنیم، باید همچنان انقلابی و ثابت قدم بمانیم که آینده از آن اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در سخنرانی ۲۲ بهمن در ملایر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال، کشور را از ورطه سقوط، نابودی، شکست، اضمحلال، انزوا و عقب ماندگی نجات داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، ایران را بر قله رفیعی از عزت، قدرت، صلابت، بالندگی و اقتدار قرار داد و دست منفعت طلبان، زراندوزان و زورمندان را با کمک جوانان رشید پرورش یافته در دامن مادرانی صاحب ارحام مطهره، برای همیشه از خاک این سرزمین قطع کرد.

برقراری ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و انقلابیون وفادار و واقعی، قدرت اسلام را به رخ دنیا کشید و بار دیگر در روز ۲۲ بهمن عظمت غدیر خم را به منصه ظهور رساند، در واقع عید بزرگ ۲۲ بهمن به عنوان روز اکمال و اتمام نعمت ولایت و نظام جمهوری اسلامی به مثابه عید غدیرخم است.

وی از ایران، به عنوان کشوری که به برکت وجود رهبری فرزانه و ملتی رشید، بصیر و مقاوم در اوج اقتدار قرار گرفته است، یاد کرد و گفت: اگر می بینیم آمریکایی ها در منطقه جولان می دهند اما نمی توانند به این کشور نگاه چپ بیندازند، به علت اقتدار نظام اسلامی و جوانان رشید و تربیت شده در مکتب ولایت است. این مکتب، کارخانه انسان سازی و مکتب تربیت کننده انسان های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی ها، ابومهدی المهندس ها و سردار قاآنی ها است.

برقراری به تربیت انسان های بزرگ در بستر انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: هر یک از این انسان ها، به تنهایی خود یک ملت بودند که اگر اینگونه نبود، رئیس جمهور آمریکا برای به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به خود افتخار نمی کرد. رئیس جمهور آمریکا گمان می کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی، روحیه جهاد، ایستادگی، مقاومت و تداوم راه انقلاب اسلامی به اتمام می رسد اما از هر قطره خون حاج قاسم سلیمانی، سلیمانی های دیگری به وجود آمدند.

امام جمعه ملایر احساس خطر ترامپ و همفکرانش در بسیاری از نقاط دنیا را نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: رهبری این نظام شخصیتی عارف، مفسر، فیلسوف، حافظ کل قرآن، مسلط به زبان های خارجی، کارشناس و حاکم دین، آشنا با سیاست های خارجی و متصل به انوار قدسی الهی بود که خداوند در پرتو انقلاب اسلامی به مردم هدیه داد و تمامی پیش بینی های ایشان تابحال محقق شده است.

وی مطرح کرد: خدا را شاکریم که امروز خلف صالح امام همان جایگاه و مرتبت، همان بالندگی و روحیه بزرگ و جامعیت را از آن خود کرده و هر چه تابه حال پیش بینی کرده، محقق شده است. پیروزی حزب الله در جنوب لبنان، ناامنی اروپا توسط داعش، از بین رفتن صدام و یا از بین رفتن حکومت داعش در عراق و سوریه از جمله پیش بینی های مقام معظم رهبری بود که محقق شد و برخی پیش بینی ها نیز در آستانه محقق شدن است.

وی به ایستادگی مردم به پای وعده های الهی گونه انقلاب با وجود مصیبت های وارده اشاره و تأکید کرد: به فرموده قرآن، با آسیب دشمنان نباید سست شد چراکه دشمنان انقلاب نیز ضرب شصت ایران اسلامی را در عراق، یمن، سوریه و لبنان مشاهده کردند.

برقراری ۴۰ سالگی انقلاب را، ۴۰ سالگی دوران نبوت دانست که پس از آن آغاز امامت و ولایت خواهد بود و یادآور شد: به فرموده قرآن، مشکلات امروز نباید دست و پای ما را ببند و ما را سست کند،خداوند متعال عمل جهادی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما را شوکت، قدرت و برکت می بخشد.

وی با بیان اینکه نباید دشمن را دعوت به سازش کرد بلکه دشمن باید ملتمسانه به دنبال سازش با ملت ایران باشد، گفت: ما نباید به این امانت بزرگ که حاصل خون ۲۳۶ هزار شهید خیانت کنیم، باید همچنان انقلابی و ثابت قدم بمانیم که آینده از آن اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به کشور ضعیف و منزوی قبل از انقلاب، شجاعت و قدرت بخشید و امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف نانوتکنولوژی، فناوری، قدرت نظامی، کشاورزی، برق، پزشکی، هوافضا و زیردریایی جزء کشورهای برتر دنیا است.

برقراری معرفی ایران اسلامی در دنیا به عنوان یک ابرقدرت برآمده از ابر ایمان را از الطاف الهی دانست و افزود: باید بدانیم تمامی بیانات مقام معظم رهبری، حق و درست است همانگونه که ایشان برجام را خسارت محض نامیدند و فرمودند باید به جای رفع تحریم ها، به دنبال خنثی سازی آنها به دست جوانان نخبه کشور باشیم.

وی به خواسته آمریکا مبنی بر ایجاد ناامنی در منطقه غرب آسیا اشاره و تصریح کرد: آمریکا بداند این ملت به رهبری امام امت، منطقه غرب آسیا را برای همیشه برای آنها ناامن خواهد کرد و غرب آسیا برای آنها مایه روسیاهی خواهد بود.

برقراری سفر مخفیانه و شبانه رئیس جمهور آمریکا به عراق را با وجود هزینه هفت تریلیارد دلاری آمریکا در این منطقه، نشان دهنده خواری دولت مردان آمریکایی دانست و یادآور شد: رئیس قوه قضائیه ایران، در اوج اقتدار و محبوبیت، در پایتخت عراق فرود می آید و با استقبال باشکوه و گسترده مردم، به کاظمین می رود پس غرب آسیا، محل غرق آمریکا است.

امام جمعه ملایر در ادامه به توطئه های آمریکایی ها در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: هدف آمریکایی ها، به قدرت نشاندن هم فکران آنها است اما تصمیم ملت ایران، لبیک به خواسته امام راحل  یعنی بیرون راندن غرب گراها از کشور در سال ۱۴۰۰ و در ۴۲ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تولید واکسن کرونا را نشان دهنده اقتدار کشور ایران و جوانان نخبه این انقلاب دانست و ادامه داد: با دفن برجام ۱، برجام ۲ و ۳ هیچ وقت روی کار نخواهد آمد و حضور انبوه و حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب مکتبی و دینی، انتخاب سخت ملت ایران در قالب انتقام نرم است.

برقراری مطرح کرد: ملت ایران باید به کاندیدایی که سوابقش ادامه دهنده راه شهید حاج قاسم سلیمانی است، رأی دهند. ما آمریکا را جنایتکار، خون خوار، مستبد و مستکبر می شناسیم و برای ما ترامپ یا بایدن فرقی نمی کند. هرگز فریب چراغ سبز دروغین آنها را نخواهیم خورد و با قدرت ادامه دهنده این راه هستیم.

امام جمعه ملایر در پایان وجود بی کفایتی نااهالان و نامحرمان در کشور را علتی بر مشکلات موجود دانست و تأکید کرد: ما از انقلاب صدمه ای ندیدیم چراکه انقلاب به ما قدرت، عظمت و عزت بخشیده است و اگر عیبی وجود داشته باشد به علت خزیدن نااهلان در بدنه این نظام مقدس اسلامی است و درخواست ملت ایران از قوه قضائیه شناسایی و مجازات افرادی است که مردم را به اصل نظام و انقلاب بدبین می کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها