تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:32
198 بازدید
کد خبر : 189159

امدادرسانی به ۲۸۷۰ سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به ۲۸۷۰ سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان چابهار برگزار شذ. به گزارش ایسنا؛ علیرضا میربهاء الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این جلسه افزود: در پی بارندگی ها و وقوع سیل از ۹ دی ماه تاکنون۲۸۷۰ آسیب دیده ناشی از سیل و آبگرفتی در

امدادرسانی به 2870 سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان چابهار برگزار شذ.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا میربهاء الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این جلسه افزود: در پی بارندگی ها و وقوع سیل از ۹ دی ماه تاکنون۲۸۷۰ آسیب دیده ناشی از سیل و آبگرفتی در ۵ شهرستان کنارک، چابهار ، نیکشهر ،سرباز  و فنوج  و ۲۰ روستا در این شهرستان ها به جمعیت هلال احمر استان گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک اردوگاه در شهرستان کنارک در محل مدرسه زینبیه روستای پزم، دو اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان چابهار در دو محل سالن ورزشی روستای کمب و سالن ورزشی کوثر  راه اندازی شد که تا کنون تعداد ۱۷۲۴ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و خدمات امدادرسانی توسط ۴۰۰ نفر روز نجاتگر جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: همچنین ۴۵ دستگاه چادر امدادی ، ۴۰۹ تخته پتو ، ۳۶۰ تخته موکت ، ۲۸۹ کیلو نایلون پوششی ، ۷۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته ، ۲۴۸۰ کیلوگرم برنج ، و اقلام دیگری از قبیل آب معدنی ، فانوس ، والور ، کنسروجات توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر بین آسیب دیدگان توزیع شد.

وی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و صدور هشدار سطح قرمز و تداوم بارندگی ها در استان ۱۹۵ نفر نجاتگر در قالب ۳۹ تیم امدادی به همراه تیم واکنش سریع در تمامی شعب استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها