تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 11:41
153 بازدید
کد خبر : 187642

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و آخن آلمان

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و آخن آلمان

ایسنا/اصفهان مدیر قطب علمی مدیریت ریسک و بحران‌های طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان از امضای تفاهم‌نامه علمی همکاری این مرکز با مؤسسه مهندسی هیدرولیک و مدیریت منابع آب دانشگاه آخنRWTH آلمان خبر داد. سید سعید اسلامیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضای قطب علمی مدیریت ریسک و بحران‌های طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان در نشستی با تأکید بر

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و آخن آلمان

ایسنا/اصفهان مدیر قطب علمی مدیریت ریسک و بحران‌های طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان از امضای تفاهم‌نامه علمی همکاری این مرکز با مؤسسه مهندسی هیدرولیک و مدیریت منابع آب دانشگاه آخنRWTH آلمان خبر داد.

سید سعید اسلامیان، با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضای قطب علمی مدیریت ریسک و بحران‌های طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان در نشستی با تأکید بر اهمیت افزایش همکاری‌های علمی بین‌المللی در سطوح مختلف و گسترش تعاملات پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری با مؤسسه مهندسی هیدرولیک و مدیریت منابع آب(IWW)، دانشگاه آخن(RWTH) با عنوان «استراتژی‌ها و فناوری‌های پایدار برای مدیریت خطر سیل در مناطق خشک و نیمه ‌خشک» را امضاء کردند.

وی افزود: امضای این تفاهم‌نامه به مدت پنج سال، فرصتی مناسب برای‌گسترش همکاری‌های دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه آخن(RWTH) آلمان در زمینه برگزاری سمپوزیوم‌های تحقیقاتی مشترک، تبادل اعضای هیئت علمی و دانشجویان، برگزاری سمینارها و جلسات دانشگاهی، برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت و توسعه برنامه‌های تحصیلی مشترک است.

به گزارش ایسنا، قطب علمی مدیریت ریسک و بحران‌های طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان از سال ۱۳۹۸ با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه‌اندازی شده و با عضویت اعضای هئیت علمی دانشکده‌های مهندسی عمران؛ مهندسی کشاورزی و مهندسی منابع طبیعی، تاکنون چندین وبینار علمی ملی و بین المللی برگزار و انتشارات متعددی نیز داشته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها