تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:11
178 بازدید
کد خبر : 189472

امور شهرستان چهارباغ فعلاً توسط فرمانداری ساوجبلاغ انجام می‌شود

امور شهرستان چهارباغ فعلاً توسط فرمانداری ساوجبلاغ انجام می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ با اشاره شهرستان شدن چهارباغ گفت: با این اتفاق زمینه توسعه زیرساخت‌ها و تسریع در رسیدگی به مشکلات ساکنان چهارباغ فراهم می آید و مدیریت امور در این شهرستان با دقت بیشتری انجام می‌شود. مهدی مهرور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دهه فجر امسال ۱۱۴ پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان

امور شهرستان چهارباغ فعلاً توسط فرمانداری ساوجبلاغ انجام می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ با اشاره شهرستان شدن چهارباغ گفت: با این اتفاق زمینه توسعه زیرساخت‌ها و تسریع در رسیدگی به مشکلات ساکنان چهارباغ فراهم می آید و مدیریت امور در این شهرستان با دقت بیشتری انجام می‌شود.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دهه فجر امسال ۱۱۴ پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری می‌رسد که ۹۷ مورد از آنها دولتی و مابقی به بخش خصوصی تعلق دارند.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه‌ها ۱۲۲۹ میلیارد تومان است، توضیح داد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: تعداد پروژه‌های امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ  با اشاره شهرستان شدن چهارباغ گفت: با این اتفاق زمینه توسعه زیرساخت‌ها و تسریع در رسیدگی به مشکلات ساکنان چهارباغ فراهم می آید و مدیریت امور در این شهرستان با دقت بیشتری انجام می‌شود.

مهرور توضیح داد: هنوز فرماندار این شهرستان از سوی استاندار معرفی نشده و تا آن زمان وظایف وی با حفظ صمت از طریق فرماندار ساوجبلاغ  انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها